Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@11:11:31 GMT

کشف بیش از ۵ تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۴۹۹۴

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵ تن و ۷ کیلوگرم مواد مخدر طی ۳ عملیات موفق در سیستان و بلوچستان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سردار محمد قنبری اظهار داشت: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در 5 باب منزل مسکونی در یکی از روستاهای حاشیه ای شهرستان سرباز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد محل های دپوی مواد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منازل موفق به کشف یک تن و 178 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، 3 تیغه خشاب و مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.
وی با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر که به صورت مشترک توسط شهرستان های کنارک و سراوان انجام شد، اظهار داشت: ماموران انتظامی این 2 شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل منطقه، موفق شدند در یک درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو لندکروز، یک تن و 378 کیلوگرم تریاک، 141 کیلو گرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش را به همراه 5 تیغه خشاب کشف کنند.
قنبری از شناسایی یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان دلگان باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی موادمخدر بودند، در منطقه حیدرآباد در منزلی شناسایی می کنند که قاچاقچیان به محض مشاهده تیم های عملیاتی پلیس با آنها درگیر شده و از صحنه متواری شدند، ماموران در پاک سازی منطقه، 2 تن و 310 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق موادمخدر می باشد.
منبع: تسنیم کد خبر: ۵۲۸۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان