Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@03:40:21 GMT

خواهان افزایش نان نیستیم، قیمت آرد را کاهش دهید

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۵۴۱

رضا یوسفی‌تبار (رییس صنف نانوایان شهرستان اراک) در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ۴ سال است که قیمت نان افزایشی نداشته اما هزینه‌های این صنف اعم از دستمزد کارگر، بیمه، آب و برق و گاز، خمیر مایه، کیسه و غیره افزایش یافته است.

وی گفت: ما خواهان افزایش نرخ نان نیستیم. ما در واقع به دنبال کاهش هزینه‌های ملزومات نانوایی به خصوص آرد دولتی‌ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانوا نباید یارانه‌ای که دولت باید به مردم بدهد، پرداخت کند. با افزایش نرخ ملزومات نانوایی و طرف دیگر تثبیت قیمت نان، نانوایان با معضلات پرداخت دستمزدها و امرار معاش مواجه خواهند شد. دولت باید این مشکل را با ارایه یارانه مختلف برای خرید ملزومات کارگری نانوایی پرداخت کند تا هزینه تولید نان کاهش یابد.

وی ادامه داد: این بی‌توجهی به فعالان این صنف که از سحر تا نیمه شب پای تنور  کار می‌کنند، ظلم و اجحاف به آنان است.

وی با بیان اینکه در طول این چهار سال هزینه‌های جانبی نانوایی‌ها نیز افزایش یافته و اگر دولت، حمایت نکند، کارفرماهای این صنف نیز قادر به پرداخت افزایش مزد نخواهند بود، گفت: کارگران خباز گرچه از نظر تعداد زیاد هستند ولی از محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری به حساب می‌آیند. این کارگران در طول چهار سال گذشته فقیرتر هم شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نان خبازی قیمت آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا کاهش یافت
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد