Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور طراحی بسته بندی صنایع دستی در این استان از ایده های خلاقانه هنرمندان حمایت می شود.

به گزارش ایلنا، ملکه گلمغانی زاده  با اعلام این خبر تصریح کرد: در قالب فراخوان از همه هنرمندان و طراحان به منظور مشارکت در ارائه طرح ها و ایده های خلاقانه طراحی بسته بندی صنایع دستی دعوت به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین فرآیندها و تجربه‌های مثبت در خرید، بسته بندی کالا است؛ ابزاری که در ایجاد حس مطلوب در مشتری و کیفیت عملکرد یک برند اثرگذار است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر اینکه بسته بندی مشتری محور، سلامت و امنیت سفارش را حفظ می کند، اضافه کرد: به همین منظور از هنرمندان دعوت شده تا در چالشی حرفه ای برای ارائه ایده و طرحی نو جهت بسته بندی صنایع دستی شرکت کنند.

گلمغانی زاده اضافه کرد: ویژگی های مورد تاکید در ایده های مطرح شده توجه به سلامت کالا، جنس کالا، نوآوری و ابعاد آن است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی بسته بندی محافظت از کالا در برابر آسیب های ناشی از جابه جایی، نفوذ رطوبت و تماس با دیگر اشیا است، ادامه داد: از سویی اشیا با تنوع جنسی مختلف در بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و لازم است به جنس کالا در بسته بندی توجه ویژه شود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: هر بسته بندی دارای هویت فیزیکی باید به ابعاد رنگ، فرم، اندازه، شکل و طرح و خط توجه داشته باشد.

گلمغانی زاده افزود: همچنین طرحی ایده آل است که بتوان آن را در اندازه های بسیار متنوع پیاده سازی و تولید و استفاده کرد و بطوریکه کلیه طرح ها از لحاظ استحکام، زیبایی، جذابیت و تناسب با محصول لحاظ شوند.

وی متذکر شد: علاقه مندان می‌توانند جهت ارائه ایده‌های خود به معاونت صنایع دستی استان واقع در بزرگراه شهدا، مابین میدان علی اباد و فلکه ججین، اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل بزرگراه زیبایی صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان و یازدهمین دوره استانی آن طی ۲ روز گذشته در منطقه جعفرآباد بیله‌سوار مغان با حضور عشایر غیور استان اردبیل، اقوام عشایر استان‌های مختلف و میهمانان خارجی برگزار شد.
وی افزود: آلاچیق عشایر استان اردبیل و مهارت ساخت آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و پیشنهاد ثبت جهانی این نماد عشایر استان را نیز به وزارت میراث فرهنگی ارائه کردیم تا از میراث گرانبهای عشایر استان پاسداری کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی اردبیل گفت: لباس سنتی زنان عشایر استان اردبیل با عنوان "تومان کوینک" و مهارت دوخت آن نیز از دیگر آثار مربوط به جامعه عشایری استان است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
محمدی ادیب تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون دشت مغان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان اردبیل به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی ارزش‌های زندگی عشایر برگزار شد.
وی افزود: گردشگری، صنایع دستی عشایر و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل است و در این راستا اقدامات متنوعی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد