Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@20:27:56 GMT

تجهیز ۱۰۰ مسجد در استان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۰۴۲۵

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: این اعتبار برای نخستین بار به مساجد استان اختصاص یافته است که ۱۰۰ مسجد با این اعتبار تجهیز می‌شوند.
حجت‌الاسلام حمید برازش افزود: ساخت سالن جلسات و مهمانسرای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام لنده، تعمیر و تجهیز اداره تبلیغات اسلامی بهمئی، گچساران و خانه‌های عالم در استان نیز از دیگراقدامات این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حدود ۸۰ خانه عالم در استان وجود دارد ادامه داد: ۱۵ باب خانه عالم در حال ساخت است کهگیلویه وبویراحمد به ۱۰۰ خانه عالم نیز نیازمند است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از اعزام ۹۰۰ روحانی و مبلغ خانم و آقا به مناطق مختلف استان خبردادو گفت: نشر معارف دینی، بیان احکام شرعی و تبیین مسائل فرهنگی، سیاسی، و مذهبی از رسالت‌های مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان بود.
حجت الاسلام برازش افزود: برگزاری ۱۰۰ محفل انس باقرآن در مناطق مختلف استان، اعزام گروه جهادی (۹۰۰ مبلغ خانم و آقا) به مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار استان، برپایی جلسه تفسیر با حضور ۳ مفسر برجسته کشوری در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی وگچساران، و برپایی آیین جمع خوانی در ۸ شهر استان و بخش‌های سوق، سرفاریاب و دیشموک از جمله برنامه‌های در حال اجرای این اداره در ماه مبارک رمضان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد سازمان تبلیغات اسلامی گ اعزام 900 مبلغ ماه رمضان خانه عالم احکام شرعی 100 مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • بنیاد هدایت توفیقات مساجد را روایت می‌کند
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم