Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درخواست کرد هر چه زودتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری را منتشر کند.

ایران آنلاین / حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به عدم انتشار نام دریافت کنندگان طرح ترافیک روی سایت شهرداری گفت: قرار بود نام افراد، رسانه‌ها و نوع فعالیت افرادی که طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده اند در پایگاه اطلاع رسانی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که تأخیر در انتشار این اسامی موجب نارضایتی رسانه‌ها و برخی از مردم شده است، گفت: تا امروز معاونت حمل و نقل موفق نشده است که این اسامی را منتشر کند و این در حالی است که این اقدام قانونی معاونت حمل و نقل می تواند موجبات رفع شبهه و اختلافات را فراهم کند؛ چرا که برخی از اهالی رسانه معتقدند که به دلیل اختلاف سلیقه شخصی طرح ترافیک به آنها تخصیص داده نشده است.

وی افزود: همچنین شاهد هستیم که مالکان اپراتور رایتل نمی توانند پیامک معاونت حمل و نقل را برای ثبت نام طرح ترافیک دریافت کنند و این یک نقص است که باید پیش از اجرای طرح به آن اندیشیده می شد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر نیز در واکنش به تذکر نظری با شوخی گفت: اختلاف شخصی یعنی چه؟ً به نظر نمی رسد که این موضوع صحیح باشد. نکند باید جلسه‌ای بگذاریم تا این اختلافات شخصی را حل کنیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مهدی قلندری گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعدادهای نوآورانه برای ارتقای فضاهای عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.
وی تاکید کرد: همه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • مهمترین اخبار پنجم اردیبهشت/حذف«زوج و فرد»در طرح جدید ترافیک
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق