Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@21:54:21 GMT

مشکلات شهرک منظریه شهرکرد تعیین‌ تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۲۵۳۰

مشکلات شهرک منظریه شهرکرد تعیین‌ تکلیف شود

شهردار شهرکرد گفت: بابد هر چه سریع‌تر مشکلت شهرک منظریه شهرکرد تعیین‌ تکلیف شود چرا که مردم‌ انتظار دارند از حداقل امکانات بهره‌مند شوند‌. ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نورالله غلامیان شامگاه شنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تدوین طرح‌های عمرانی اظهار داشت: چنانچه‌ طرحی‌ تدوین می‌شود در مرحله نخست باید منابع‌ مالی آن طرح تامین‌ شود که‌ اجرای‌ طرح‌ها با مشکل مواجه نشود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای آبادانی شهر شهرکرد در طرح‌های عمرانی باید اراضی دولت و راه و شهرسازی به کمک مدیریت شهری بیایید‌. 

شهردار شهرکرد با اشاره به مشکلات‌ شهرک منظریه بیان کرد: با توجه به اینکه مردم در این شهرک ساکن شده‌اند بنابراین بابد هر چه سریعتر مشکلات منظریه تعییت‌ تکلیف شود چرا که مردم انتظار دارند از حداقل امکانات در این شهرک بهره‌مند‌ شوند‌.

غلامیان با اشاره به اجرای طرح کنارگذر شمال خاطرنشان کرد: قسمتی طرح کنار گذر‌ شمال شهرکرد توسط شهرداری انجام شد اما بخشی از کار هنوز مانده که باید این طرح تعیین‌ تکلیف و جاده شهرکرد به سامان متصل شود‌.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان