Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی بازرسی آسانسور ضمن اشاره به ادامه دار بودن مشکلات آسانسور بیمارستان امام سجاد(ع)، از فشار مسئولان بیمارستان برای تایید آسانسور بدون حل مشکلات ان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس موضوع آسانسور بیمارستان امام سجاد (ع) ماه هاست که به صورت معلق مانده است و مسئولان این بیمارستان قول حل مشکلات آن را می دهند و به گفته خودشان منتظر اداره استاندارد هستند که پس از رفع مشکلات آسانسور ان را تایید کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرفنی بازرسی آسانسور که زیر نظر اداره استاندارد استان فعالیت می کنند، در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: ما چندین بار از این آسانسورها بازدید کردیم و در واقع هر وقت از ما درخواست کنند برای بازرسی خواهیم رفت.

احمدی بیان کرد:اولین بار که برای بازدید رفتیم بیشاز 70 ایراد فنی و ساختمانی داشت .

وی افزود: مشکل اصلی این آسانسور محاسبات آن است چرا که این آسانسور پاسخگوی حضور همزمان 21 نفر نیست که مسئولیت آن با شرکت نصاب آسانسور است وقتی محاسبات یک آسانسور جوابگو نباشد، استاندارد هم نمی تواند کاری انجام دهد مگر این که آن آسانسور استاندارد شود و مشکل محاسبات آن برطرف شود.

 

مدیرفنی بازرسی آسانسور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا از طرف مسئولان بیمارستان برای تایید این آسانسور فشاری به شما وارد شده است، ضمن تایید این موضوع گفت: از طرق مختلف بر ما فشار وارد می کردند که آسانسور را تایید کنید تا دیگه تمام بشود و حتی ما را تهدید هم کرده اند.

حال باید منتظر بمانیم که ماجرای این آسانسور تاریخی کی به سرانجام نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراج مرکز مبادله کاملا استاندارد بانک مرکزی است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند