Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@13:25:40 GMT

آماده باش سازمان امداد و نجات برای طرح تابستانی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۴۴۵۰

ساعت 24-رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش 1290 پایگاه امداد و نجات در طرح تابستانی هلال احمر خبر داد.

مرتضی سلیمی در شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: در طرح تابستانی امسال سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر 1290 پایگاه را در نقاط مختلف مستقر کرده است که از این تعداد 575 پایگاه ثابت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها امکانات امدادی و شرایط استراحت نیز پیش بینی شده است، گفت: افزون بر آن 733 پایگاه موقت نیز در اطراف شهرها مستقر شده‌اند که اقدام به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران خواهند کرد.

سلیمی با بیان اینکه 1026 آمبولانس هلال احمر در این طرح به کار گرفته شده است، گفت: علاوه بر آن 24 فروند بالگرد نیز در طرح تابستانی در آماده باش هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در طول یک شبانه روز 4606 امدادگر و پرستار در پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر فعال هستند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت