Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@10:30:10 GMT

بررسی مطالبات خانواده‌های ایثارگران در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۵۰۲۸

بررسی مطالبات خانواده‌های ایثارگران در مجلس

به گزارش جهان نيوز، سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات جلسه این فراکسیون با رئیس بنیاد شهید را تشریح کرد.    مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه ۲۰ خرداد) این فراکسیون، گفت: حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان اعضای فراکسیون مستقلان ولایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این جلسه موضوع مطالبات خانواده‌های ایثارگران مطرح شد، افزود: رئیس بنیاد شهید عنوان کرد که مطالبات این خانواده‌ها تا سال ۹۴ به طور کامل پرداخت شده است و همچنین بخشی از مطالبات سال ۹۵ آن‌ها در ۱۵ استان نیز پرداخت شده امیدواریم که مطالبات سال گذشته و سال جاری را نیز هر چه زودتر پرداخت کنیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با بیان اینکه در این جلسه در مورد بازسازی گلزار شهدا نیز مباحثی مطرح شد، ادامه داد: حجت الاسلام شهیدی عنوان کرد که از ۱۹ هزار گلزار شهدا ۱۵ هزار بازسازی شده و در حدود ۴ هزار گلزار باقی مانده است.

لاهوتی تصریح کرد: در این جلسه همچنین درباره اجرای برنامه ششم توسعه کل کشور بحث و تبادل نظر شد که رئیس بنیاد شهید اظهار داشت بنیاد برای پیش برد اهداف به ۲ هزار و ششصد میلیارد نیاز دارد که به دلیل عدم تحقق بودجه قادر به اجرای پروژه‌های بنیاد شهید نیستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اظهار داشت: حجت‌الاسلام شهیدی در این جلسه ضمن گلایه از برگزار کنندگان مراسم شهدا گفت، برگزار کنندگان مراسم شهدا بنیاد شهید را در مراسم نمی‌کنند و بنیاد شهید هیچ نقشی در مراسمات ندارد.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید