Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:04:54 GMT

ساخت دستگاه سیار بارگیری مؤلفه های الکتریکی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۵۸۰۸

ساخت دستگاه سیار بارگیری مؤلفه های الکتریکی

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،حمیدرضا جلایر اظهارداشت: این دستگاه با استفاده از سامانه اندروید، قابلیت اتصال به دیگر ابرسامانه های نگهداشت شبکه توزیع را داشته و ضمن حذف خطاهای انسانی از بکارگیری کاغذ جلوگیری می نماید. وی خاطرنشان کرد: دستگاه مذکور با استفاده ازسامانه مکان محور( Gis Base ) ازخطای جغرافیایی و خطای زمانی اندازه گیری، جلوگیری کرده و با تحلیل داده های برداشت شده، از تخریب ترانسفورماتورهای مذکور جلوگیری می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: دستگاه مذکور به مراتب از نمونه خارجی ارزانتر و بدلیل برنامه نویسی در داخل کشور امکان ارتباط نرم افزاری با دیگر سامانه های کاربردی را براحتی فراهم آورده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس برق معاون برنا توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از ظهر امروز به استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی، تا فردا در استان فعالیت دارد.
مسعود حقیقت افزود: این سامانه با رعد و برق و صاعقه، وزش باد و حتی در برخی نقاط هم بارش تگرگ همراه خواهد بود.
او با بیان اینکه این سامانه در شهرستان‌های کازرون، مرودشت، سپیدان، شیراز، سروستان، خفر، فسا، استهبان، نی‌ریز و داراب  همچنین در نیمه جنوبی و در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، لار و لامرد، داراب و زرین دشت  فعال است که می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر شود.
 در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری هم  سامانه بارشی قوی وارد استان می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • فارس بارانی می‌شود
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است