Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، کارگاه آموزشی «روش تحقیق پیشرفته در هنر» با حضور احمد پاکتچی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق، برگزار می‌شود. این کارگاه روزهای یکشنبه، 10،3 و 17 تیرماه به مدت سه جلسه از ساعت 14 تا 18 برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر، مراجعه یا با شماره تلفن 66499772 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شرکت کنندگان لازم است کتاب مجموعه درسگفتارهایی درباره روش تحقیق عمومی، نوشته احمد پاکتچی، نشر دانشگاه امام صادق را مطالعه کنند.
 
پاکتچی علاوه بر تحصیلا حوزوی، دکترای زبان‌شناسی تاریخی از دانشگاه قزاقستان دارد و مقالات و کتاب‌هایی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، روسی، قرقیزی و عربی تدوین کرده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کارگاه آموزشی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران