Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ایرنا- آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی، رحلت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی از استادان شناخته شده حوزه علوم انسانی را تسلیت گفت.

در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با کمال تاسف و تاثر خبر ارتحال دانشمند محترم حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد احمدی رحمت الله علیه را دریافت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: این عالم انقلابی از شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه و در نسل جوان و جریان علمی و علوم انسانی اسلامی بسیار اثرگذار بوده است و زحمات فراوان در این مسیر کشیده اند.
در این پیام اضافه شده است: ایشان از ارادتمندان امام راحل و نهضت آن بزرگوار بود و سال های متمادی در محضر استاد بزرگوار ما حضرت آیت الله علامه طباطبایی رحمت الله علیه کسب فیض نمود.
پیام حاکی است: متاسفانه به جهت عدم حضور در قم توفیق شرکت در مراسم ایشان را ندارم.
آیت الله نوری همدانی در این پیام، درگذشت این عالم بزرگوار که از افتخارات استان همدان بوده است را به جامعه علمی کشور به خصوص حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و اهالی متدین دارالمومنین همدان و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسالت کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی احمدی از استادان شناخته شده حوزه علوم انسانی بود. وی دارای مدرک دکتری فلسفه غرب از دانشگاه تهران بود و از سال 1352 با عضویت در هیات علمی این دانشگاه، دروس فلسفه اسلامی، فلسفه غرب و فلسفه تطبیقی را تدریس می‌کرد.
او همچنین بنیان ‌گذار سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بود و حدود 33 سال مدیریت این سازمان را برعهده داشت.
مشارکت در تاسیس دانشگاه تربیت مدرس و نیز فعالیت به عنوان نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیگر سوابق این استاد مطرح دانشگاه در حوزه علوم انسانی بود.
حجت الاسلام احمدی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه جاری بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران دارفانی را وداع گفت. پیکر آن مرحوم عصر امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پيام تسليت آيت الله نوري همداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها