Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهردار تبریز در این جلسه از بهره برداری ایستگاه متروی سه راه امین تبریز تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.

ایرج شهین باهر صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین تسهیل در عبور و مرور، ایستگاه قطار شهری سه رامین تبریز تا پایان شهریورماه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط یک قطار شهری تبریز در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و در دو سال آینده نیز تکمیل خواهد شد.

شهردار تبریز در ادامه به فاینانس خط دوم قطار شهری تبریز اشاره کرد و گفت: با تأمین فاینانس 420 میلیون دلاری می توان کل 22 کیلومتر تجهیز کرد که امیدوارم تا سال 1400، 10 کیلومتر از خط دوم مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با انتقاد از روند تصویب فاینانس خط دوم قطار شهری در شورای شهر تبریز تصریح کرد: بیش از 9 ماه است که مسئله تصویب فاینانس خط دو متروی تبریز حل و فصل نشده و تاکنون موفق به جذب اعتبار در این رابطه نشده ایم که باید شورای شهر در این رابطه هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین شهردار تبریز در ادامه این جلسه خواستار تصویب دوفوریت لایحه افزایش فروش اوراق مشارکت از سقف 500 میلیارد تومان به 650 میلیارد تومان به منظور احداث و تکمیل عملیات باقی مانده خط یک متروی تبریز شد که این لایحه تصویب و موضوع جهت بررسی و رسیدگی فوری به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

در ادامه این جلسه نیز ضمن تصویب فاینانس 420 میلیون دلاری خط دوم قطار شهری، تصویب شد بقیه اعتبار مورد نیاز این خط از محل هر منبع مورد تایید دولت انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه علنی دولت شورای اسلامی شهر شورای شهر کمیسیون برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ طرح تولیدی خدماتی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در رابطه با جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد طرح‌های تولیدی و صنعتی با نظر اعضا و در راسای توسعه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌های پیرانشهر، نقده، سردشت، خوی، چالدران، میاندوآب، بوکان، باروق، چایپاره و مهاباد و همچنین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطائی تصریح کرد: طرح های ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرخانه، تولید تیرچه و بوک و قطعات بتنی، مجتمع خدمات رفاهی، تولید انواع شیشه های تزئینی، احداث سرخانه و بسته بندی میوه، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، تولید کشمش و بسته بندی میوه خشک از جمله طرح های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بودند.

وی بیان کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی گامی موثر در راستای توسعه بخش صنعت و عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

کد خبر 750114

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز