Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    «تقی اکبرنژاد»  افزود: مرحله جدید اردوی تیم کشتی آزاد جوانان از 23 تا 27 خرداد آغاز می شود و پس از آن تیم جوانان به اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان ملحق خواهند شد که تا پنجم تیر ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: پس از پشت سرگذاشتن اردوهای آمادگی تیم عازم دهلی نو محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و بعد از این مسابقات و با توجه به عملکرد ملی پوشان، نفرات اعزامی به رقابت های جهانی مشخص خواهند شد که برای آمادگی در این مسابقات نیز سه مرحله اردو پیش بینی شده و برنامه ای برای حضور در رقابت های بین المللی نیز نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبرنژاد در خصوص رقابت های بین المللی رومانی نیز گفت: این مسابقات روزهای 12 و 13 خرداد در شهر بخارست رومانی با حضور 20 کشور دنیا برگزار شد؛ به طوری که روس ها با 14، قزاق ها با 30 و سایر تیم ها نیز با نفرات منتخب حضور داشتند که سطح کمی و کیفی مسابقات را در حد زیادی افزایش داده بود.
وی ادامه داد: در این پیکارها نمایندگان کشورمان هر چند در بیشتر مصاف های رودرو با نمایندگان روس، بازنده بودند، اما این شکست ها بسیار نزدیک بود و در فرصت باقیمانده باید ایرادات ملی پوشان را برطرف کنیم تا در آینده بتوانیم به کسب نتایج درخشان امیدوار باشیم.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران با اشاره به انتظارات بالای مردم و مسوولان از کشتی خاطر نشان کرد: تیم کشتی آزاد جوانان ایران سال گذشته قهرمان آسیا و سوم جهان شد و این در حالی است که در سال 2016 در رده چهارم جهان قرار داشت و البته سعی داریم نسبت به گذشته نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در پاسخ به این سووال که آیا جوانان حاضر در اردوی تیم ملی می توانند پشتوانه های خوبی برای تیم بزرگسالان در آینده باشند، تصریح کرد: آنچه که مدنظر کادر فنی است، ارائه آموزش های فنی خوب در فاصله بین جوانان و بزرگسالان است تا این مسیر را خیلی سریع و بدون اشتباه طی کنند و البته از بدن سازی نیز غافل نیستیم.
اکبرنژاد ادامه داد: کشتی گیران در رده های سنی پایه، نیازمند یادگیری به خصوص در مسائل فنی هستند تا بتوانند خلا کمبود اجرای فنون را پر کنند و حرکات بیشتری در کشتی داشته باشند.
وی ادامه داد: در تیم کشتی آزاد بزرگسالان نیز هم اکنون، نمایندگان خوبی همچون حسن یزدانی به عنوان یکی از نخبگان این رشته در جهان حضور دارند و با حمایت خوب و برنامه ریزی صحیح به خصوص در رده سنی جوانان، باید پشتوانه سازی قوی و مستحکمی برای رده بزرگسالان داشته باشیم.
اردوی تیم کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در هند از 23 خرداد تا 5 تیرماه در محل خانه کشتی محمد بنا برگزار می شود.
رقابت های کشتی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 26 تا 31 تیرماه در شهر دهلی نو و پیکارهای جهانی نیز 27 شهریور تا اول مهر در ترانوا اسلواکی برگزار خواهد شد.
اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: رضا علیجان زاده (مازندران)
61 کیلوگرم: مجید داستان (تهران) و مهدی عشقی (مازندران)
65 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی (تهران)
70 کیلوگرم: امیرحسین کاووسی (مازندران)
74 کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران)
79 کیلوگرم: سجاد غلامی (البرز) و مجتبی اصغری (گیلان)
86 کیلوگرم: سید سجاد سیدی (مازندران) و الیاس طریقی (تهران)
92 کیلوگرم عباس فروتن (مازندران)
97 کیلوگرم: سجاد عزیزی (تهران) و علیرضا رکابی (مازندران)
125 کیلوگرم: امیر یاری (البرز) نعیم حسن زاده (مازندران)
تقی اکبرنژاد (سرمربی)، حسن طهماسبی، امیر گنجی، رسول دهقان نژاد (مربیان) و اسماعیل پلویی (سرپرست).
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان روزهای 12 و 13 خردادماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد که تیم منتخب ایران توسط رضا علیجان زاده، علی سوادکودهی و سجاد غلامی در وزن های 57، 74 و 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و مجید داستان، امیرحسین مقصودی و امیر یاری در وزن های 61، 65 و 125 کیلوگرم مدال نقره گرفتند و امیرحسین کاووسی، سید سجاد سیدی، عباس فروتن، سجاد عزیزی و نعیم حسن زاده در 70، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.
در رده بندی تیمی نیز ایران در جایگاه نخست ایستاد و تیم های روسیه و قزاقستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم کشتی آزاد جوانان ایران مسابقات قهرمانی آسیا ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان تیم‌های ملی کاراته اسامی نفرات دعوتی از بخش گزینش فنی را جهت شرکت در انتخابی تیم ملی که  18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را اعلام کرد.

شایان ذکر است نفرات اول هر رده‌ی وزنی این انتخابی به همراه مدال‌آوران قهرمانی کشور و اعضای تیم‌ ملی سال گذشته که در قهرمانی کشور حضور داشته‌اند و نفراتی که عضو تیم ملی بوده‌اند ولی با ارائه گواهی پزشکی در قهرمانی کشور شرکت نداشته‌اند در انتخابی 2 خرداد شرکت خواهند کرد.

وزن 55- کیلوگرم
طاها خراسانی(اصفهان)، حسین خاکدامن منفرد(قم)، فرزام صادقی لیچانی(گیلان) و محمد حسین شیرصفت(فارس)

وزن 60- کیلوگرم
دانیال نادری، محمدطاها عبداللهی(مازندران)، مرتضی کریمی (البرز)، علی‌اکبر بختیاری(قم)، امیرحسین حیدری(زنجان)، محمد اللهیاری(آذربایجان غربی) و دانیال نادری(همدان)

وزن 67- کیلوگرم
رضا تقی‌خانی(همدان)، عبدالله ولدی(کرمانشاه)، امیرحسین زینعلی(قزوین)، علی زینعلی(قزوین)، مهدی چوبکزن(مازندران)، رضا عنایتی(مازندران)، علیرضا فرجی(مازندران) و سید علی کریمی(آذربایجان‌غربی)

وزن 75- کیلوگرم
محمدعرفان عسگری(کرمان)، سجاد شفیعی علویچه(اصفهان)، علیرضا حیدری(مرکزی)، ابوالفضل صفر‌ی‌نژاد(گیلان)، محمدمهدی مهاجری(کرمان)، امیرعباس بیگ‌محمدلو(تهران) و علیرضا رحیمی(اصفهان)

وزن 84- کیلوگرم
اسماعیل معتمدی(البرز)، علیرضا اکبری(زنجان)، حسین غیاثوند(لرستان)، امیرحسین کولانی(کرمانشاه) و محمد صالح فارسی(تهران)

وزن 84+ کیلوگرم
محسن صفرنژاد(گیلان)، سامان صفر بیرانوند(لرستان)، امیرمحمد کاظمی(ایلام) و مهدی قلیچ‌زاده(خراسان رضوی)

همچنین ارفاق وزنی برای اوزان زیر 55-، 60- ، 67-  به میزان یک و نیم کیلوگرم و برای اوزان 75-، 84- کیلوگرم، دو کیلوگرم خواهد بود.

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود