Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد شهباززاده مهاجم جدید سپاهان می گوید همه چیز آماده است تا فصل فوق العاده ای را در این تیم پشت سر بگذارد.وی در واکنش به سوال تمایل برای بازگشت به استقلال گفت: اصلا راجع به این قضیه فکر نمی کنم. من الان فقط به سپاهان فکر می کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سجاد شهباززاده در نیم فصل اول گذشته به استقلال آمد تا بار دیگر با پیراهن شماره ۱۰ این تیم به روزهای خوب فوتبالش برسد اما بدشناسی در فصل گذشته دست از سر شهباززاده برنداشت و او با چند مصدومیت روبرو شد و هرگز نتوانست توانایی های خود را در این تیم نشان بدهد، او در نیم فصل دوم به القطر رفت و در هفته دوم مصدومیتش تشدید شد تا مجبور شود یک نیم فصل بیرون از فوتبال بماند و فصل ناامیدکننده او به این شکل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباززاده اما هرگز ناامید نشد و تمرینات خود را استارت زد تا لیگ هجدهم را با قدرت آغاز کند، او در نهایت سپاهان را به عنوان تیم فصل آینده خود انتخاب کرد تا بار دیگر با سرمربیگری امیر قلعه نویی به روزهای اوج خود برگردد.

شهباززاده صحبت های جالبی در مورد فصلی که به او گشت و البته انتخاب سپاهان به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 

تو بعد از جدایی از استقلال هرگز حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشدی. این موضوع به دلیل دلخوریت از جدایی از این تیم بود؟

نه بحث دلخوری نبود. من حس می کنم وقتی باید صحبت کنم که حرف تازه ای داشته باشم ولی در آن مقطع نیاز داشتم عملکرد خوبی داشته باشد و به این شکل خودم را نشان بدهم و به همین دلیل ترجیح دادم سکوت کنم.

تو دو فصل پیش ستاره استقلال بودی و تقریبا همه تیم ها خواهان جذبت بودند، فکر می کردی با حضور دوباره در این تیم این اتفاق ها برایت بیفتد؟

فکر نمی کردم ولی این بالا و پایین فوتبال است. در آن زمان تصمیم هایی را گرفتم و پشتش هم هستم. در آن مقطع رفتنم به ترکیه تصمیم درستی بود ولی فوتبال بالا و پایین دارد و اتفاق هایی افتاد که باعث شد شرایط مطابق انتظار برایم پیش نرود.

فکر می کردی روزی برسد که استقلال تو را نخواهد؟

چیزی که شما می گویید به من گفته نشد. من با آقای شفر صحبت کردم و نظر مربی را متوجه شدم و تصمیم گرفتم بروم. من وقتی با آقای شفر صحبت کردم، با خودم گفتم به صلاحم است که بروم و به همین دلیل جدا شدم.

از شفر بابت این که به تو فرصت درخشش نداد ناراحت نیستی؟

ناراحت نیستم و در آن زمان تصمیم گرفتم شرایط جدیدی را تجربه کنم. به نظر خودم تصمیم حرفه ای گرفتم و در فوتبال حرفه ای جایی برای دلخوری وجود ندارد.

از این که در نیم فصل دوم پیشنهاد ذوب آهن را رد کردی و به القطر رفتی پشیمان نیستی؟

بحث پشیمانی نیست چون پشیمان شدن چیزی را عوض نمی کند. آنطور که دلم می خواست پیش نرفت ولی حالا آماده هستم تا همه چیز را جبران کنم و فصل فوق العاده ای را پشت سر بگذارم.

حس تو از حضور در سپاهان و کار کردن دوباره با امیر قلعه نویی چیست؟

الان جایی ام که خیلی به آینده امیدوار هستم، به جایی آمدم که مربی خوبی بالای سرش است و باشگاهی است که نیاز به تعریف من نیست چون باشگاه بزرگی است و زمانی که به سپاهان آمدم همه به من تبریک گفتند و این خود نشان می دهد با چه باشگاه بزرگی قرارداد امضا کرده ام. سپاهان دو سه سال نتایج خوبی نگرفت ولی حالا با بازیکنان و کادرفنی که به این تیم آمده اند مطمئن هستم در فصل جدید دوباره روزهای طلایی سپاهان آغاز خواهد شد.

مصدومیتی که فصل گذشته داشتی، به طور کامل برطرف شده است؟

مصدومیت من کامل برطرف شده است. من دو ماه است پرفشار تمرین می کنم و با شروع تمرینات سپاهان، در کنار تیم تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

قبول داری اعتقاد ویژه امیر قلعه نویی به تو در راه بازگشت به روزهای اوج کمک می کند؟

قطعا همین است. یکی از دلایل انتخاب سپاهان به خاطر امیرخان بود و فکر می کنم فرصت خوبی برای من است تا بتوانم یک فصل فوق العاده را پشت سر بگذارم.

لیگ هجدهم را برای سپاهان چطور پیش بینی می کنی؟

من باور دارم فصل خیلی خوب برای سپاهان خواهد بود. هم به خاطر بازیکنان، هم به خاطر مربیان و هم به خاطر اراده ای که در مدیران سپاهان برای بازگشت به دوران طلایی وجود دارد این تیم در لیگ هجدهم فصل بسیار خوبی را پشت سر خواهد گذاشت. همه چیز آماده است تا ما فصل بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم.

فکر می کنی تیم های مدعی فصل آینده کدام تیم ها هستند؟

هیچ وقت همچنین حرفی نمی شود زد. امسال تیم های مدعی کم نیستند و جدال قهرمانی جذاب می شود.

دوست داری بار دیگر به استقلال برگردی واین بار در نقش یک ستاره برای این تیم بازی کنی؟

اصلا راجع به این قضیه فکر نمی کنم. من الان فقط به سپاهان فکر می کنم و می خواهم در این تیم فصل فوق العاده ای را پشت سر بگذارم.

و به عنوان سوال پایانی، فکر می کنی ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند؟

کار واقعا سخت است ولی به هرحال فوتبال است و به نظرم شدنی است. حداقل مطمئن هستم تیم ملی نمایش آبرومندانه ای خواهد داشت. بازی اول تکلیف را روشن می کند و من فکر می کنم بازی با مراکش بسیار مهم است. امیدورام بچه ها بازی های خوبی انجام بدهند و آرزو دارم این تیم از گروه خود صعود کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار استقلال اخبار سپاهان سجاد شهباززاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب

نتایج بد سپاهان در نیم‌فصل دوم باعث شد هواداران این تیم روی سکو‌ها با شعار علیه مورایس خواهان بازگشت محرم نویدکیا به تیم‌شان شوند. در چنین شرایطی طبیعی است که در اصفهان همه منتظر بازگشت محرم به نیمکت طلایی‌پوشان باشند. مورایس برای یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و رقم دستمزد او آنقدر خوب است که به‌راحتی حاضر به از دست دادن آن نباشد. اما بدون‌شک اگر مورایس در این فصل برای سپاهان جام نیاورد هواداران این تیم تمایلی برای ادامه کار تیم‌شان با سرمربی پرتغالی نخواهند داشت.

در همین راستا محرم جدی‌ترین گزینه برای جانشینی مورایس به حساب می‌آید و حتی گفته می‌شود تماس‌هایی در این زمینه با او گرفته شده است. واقعیت امر این است که نویدکیا فعلا تمایلی برای بازگشت به سپاهان ندارد و شرایط را برای این اتفاق مهیا نمی‌داند. او همچنان از یک‌سری اتفاقاتی که موقع جدایی‌اش در اصفهان برایش رخ داد، دلخور است. البته در فوتبال هیچ اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی نیست و از این رو نمی‌توان با قاطعیت گفت نویدکیا تحت هیچ شرایطی فصل بعد روی نیمکت سپاهان نخواهد نشست.

شرط ماندن محرم در رفسنجان

هواداران رفسنجانی بعد از محمد ربیعی که دوران خوبی در این شهر داشت حالا به محرم نویدکیا علاقه‌مند شده و به‌شدت از این مربی با اخلاق حمایت می‌کنند. از این رو آنها دوست دارند محرم در فصل آینده در مس مانده و این تیم را به روز‌های خوبی که در بالای جدول لیگ داشته، برگرداند. مساله‌ای که این مربی اصفهانی به‌خوبی به آن آگاه بوده و از آنجا که خودش نیز مربی جاه‌طلبی است در هر شرایطی حاضر به ماندن در رفسنجان نیست.

در واقع او می‌خواهد سرمربی تیمی باشد که توان رقابت با تیم‌های بالای جدول را داشته و حداقل این شانس را داشته باشد که برای کسب سهمیه بجنگد. تفکری که تابستان فصل پیش در بین مدیران مس وجود نداشت و به همین خاطر هم محمد ربیعی از این باشگاه جدا شد. در شرایط فعلی هم نویدکیا در صورتی در رفسنجان خواهد ماند که شرایط برای ادامه کار او و مسیر موفقیت‌آمیز تیمش فراهم شود. شرایطی که به‌نظر می‌آید مسی‌ها به‌دنبال فراهم کردن آن هستند و قول‌هایی نیز در این زمینه داده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # ژوزه مورایس ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی