Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:37:02 GMT

سرانه حق بیمه هر ایرانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۳۲۷۵

بر اساس مرکز آمار ایران، در سال ۱۳۹۵، هر ایرانی برای انواع بیمه‌ها ۲۶۷ هزار تومان پرداخت کرده است.

به گزارش ایبِنا، براساس آخرین انتشار سالنامه آماری کشور، در سال ١٣٩٥، مبلغ ٢٦٧ هزار تومان به طور سرانه، هر ایرانی حق بیمه برای انواع بیمه‌ها پرداخت کرده است، این مبلغ در سال ١٣٨٥، برای هر ایرانی، مبلغ ٣٣ هزار و پانصد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرانه خسارت دریافتی بیمه‌ای هر ایرانی در سال ١٣٩٥، مبلغ ٢٢٣ هزار تومان بوده که این مبلغ در سال ١٣٨٠، مبلغ ٢٤٩٩٤ تومان است.

بیشترین مبلغ نوع خسارت بیمه‌ای پرداخت شده به طور سرانه به هر فرد ایرانی در سال ١٣٩٥ به بیمه شخص ثالث با مبلغ نود و شش هزار و ششصد تومان و خسارت بیمه درمان با ٧٠ هزار تومان و بیمه بدنه اتومبیل به مبلغ ١٢ هزار تومان بوده است.

بیشترین درصد خسارات بیمه‌ای به کل خسارت های بیمه ایی در سال ١٣٩٥، با ٤٣ درصد بیمه شخص ثالث، ٣١درصد بیمه درمان و ٥ درصد بیمه بدنه اتومبیل بوده و خسارات بیمه درمان در کل خسارات بیمه‌ای در سال ١٣٨٠، ١٧ درصد و بیمه شخص ثالث ٥٣ درصد و بیمه بدنه اتومبیل ٧ درصد بوده، لذا خسارت بیمه شخص ثالث در سال ١٣٩٥، نسبت به سال ١٣٨٠، در کل خسارات بیمه‌ای ١٠ واحد درصد و خسارت بیمه بدنه اتومبیل یک واحد درصد کاهش و بیمه درمان ١٥ واحد درصد افزایش یافته است.

در سال ١٣٩٥، به طور سرانه هر ایرانی ١٠٠ هزار تومان برای بیمه شخص ثالث، ٧٤ هزار تومان بیمه درمان، ١٧ هزار و  چهارصد تومان بیمه بدنه اتومبیل،  ١٢ هزار و نهصد تومان حوادث راننده، ١١ هزار تومان بیمه عمر و ١٤ هزار و هفتصد تومان برای بیمه آتش سوزی پرداخته است.

 ٣٨ درصد از حق بیمه‌های دریافتی بازار بیمه به بیمه شخص ثالث، ٢٨ درصد به بیمه درمان، ٧ درصد به بیمه بدنه اتومبیل و ٥ درصد برای بیمه حوادث راننده بوده، به عبارتی ٧٧ درصد از عایدی بازار بیمه کشور، متعلق به بیمه خودرو و درمان است که بیشترین حق بیمه‌ها در سال ١٣٩٥ بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟