Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@18:44:38 GMT

دوره‌ آموزش زبان انگلیسی ویژه فوتبالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۹۹۳۸۵

دوره‌ آموزش زبان انگلیسی ویژه فوتبالی‌ها

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فوتبالیست‌ها، فوتبال دوستان، مسوولان باشگاه‌های فوتبال، مربیان، داوران، خبرنگاران، تماشاچیان و تمامی علاقه‌مندانی که دانش زبانی آن‌ها در سطح Pre-intermediateاست می‌توانند در این دوره آموزشی کانون زبان ایران شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان این دوره‌ی آموزش زبان 21 نوبت و به صورت دو روز در هفته است که مدت زمان هر جلسه 105 دقیقه و شهریه هر ترم 210هزار تومان است.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعت‌های اداری با شماره تلفن 88492062 و 88321577 تماس بگیرند.

502

کانون زبان ایران ورزش فوتبال دانش زبانی واژگان تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کانون زبان ایران ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۷۹۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان شناسایی شد اما زنجان رتبه اول در جذب دانش‌آموزان را دارد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد این دانش‌آموزان دارای مشکلات شدید جسمی و ذهنی بوده و آموزش‌پذیر نیستند و برخی نیز با ممانعت خانواده‌ها برای تحصیل مواجه هستند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در بین این ۷۹۰ نفر ۳۰ دانش آموز فوتی داریم، عنوان کرد: علاوه بر این تعدادی هم در خارج از کشور هستند که سامانه همه این افراد را جزو بازمانده از تحصیل به حساب می‌آورد.

وی تعداد مدارس تک دانش‌آموزی استان زنجان را ۹ واحد برشمرد و گفت: اولیای ۵۵ دانش‌آموز به دلیل جسه کوچک اجازه تحصیل در پایه اول ابتدایی را به آن‌ها ندادند و دیرتر وارد سیستم آموزشی شدند.

قاسمی تصریح کرد: هیچ دانش‌آموزی را به دلیل عدم دسترسی آموزش از دست ندادیم و آموزش و پرورش حق قانونی افراد برای حضور در چرخه آموزش را فراهم کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: سال گذشته حدود ۳.۸۵ درصد از مشمولان، بازمانده از تحصیل در دوره اول متوسطه داشتیم که در کشور این رقم بیش از ۵ درصد بود.

وهاب ادیبی افزود: امسال میزان بازماندگی در دوره اول متوسطه به ۳.۲۴ درصد رسیده است و در دوره دوم متوسطه نیز یک درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم.

کد خبر 6093188

دیگر خبرها

  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • «کلیله و دمنه» در کانون توجه نمایشگاه کتاب ابوظبی
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟