Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - براي نخستين بار در ورزش ايران و آسيا و با اعلام وزارت ورزش و جوانان فرانسه؛ مدال ورزش و جوانان فرانسه به حميدرضا حصارکي بنيانگذار و رييس انجمن ساواته(بوکس فرانسوي) ايران اهدا شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، دو مقام فرانسوي و عالي رتبه فدراسيون ساواته فرانسه و فدراسيون بين المللي ساواته با معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي در ساختمان شماره يک وزارت ورزش و جوانان ديدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژوئل دومژ" رئيس فدراسيون ساواته فرانسه و نايب رئيس اول فدراسيون بين المللي ساواته و همچنين "ايوون نوژل" مدرس بين المللي اين رشته با همراهي حميدرضا حصارکي رئيس انجمن ساواته ايران به ديدار محمد رضا داورزني معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي آمدند.
معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي در اين ديدار ورزش را يکي از مهمترين ابزار هاي ايجاد دوستي ميان ملت ها اعلام و کرد و گفت: کشور ايران اشتراکات خوبي با کشور فرانسه دارد و با استفاده از ورزش و تکيه بر اين مشترکات مي توانيم روابط دو کشور را گسترش دهيم.
محمد رضا داورزني با بيان اينکه رشته ساواته آينده روشني در همه جهان خواهد داشت افزود: با گسترش روابط ورزشي بين کشور هاي مختلف به خصوص ايران و فرانسه قادر خواهيم بود به رشد و توسعه اين ورزش در دو کشور کمک کرده و جايگاه اين ورزش را در همه کشور ها اعتلا ببخشيم.
در اين مراسم مدال نقره ورزش کشور فرانسه از سوي وزير ورزش و جوانان اين کشور توسط رئيس فدراسيون ساواته فرانسه به حميدرضا حصارکي اعطا شد. 
شايان ذکر است که نشان هاي ورزشي اين کشور در سه رتبه برنز، نقره و طلا است که تا کنون سابقه نداشته است که اين نشان فارغ از سلسه رتبه بندي به فردي غير فرانسوي اعطا شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید