Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه "جبهه مردمی در انتخابات با برنامه تر از گذشته ورود خواهد کرد" گفت: جلساتی برای چگونگی ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغازشده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ سیاسی سیاست ایران نظرات

مهدی چمران نائب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم بابیان اینکه، فعالیت‌های جبهه مردمی با اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین‌شده ادامه دارد، گفت: برخی مطالبی درباره عدم حضور برخی اعضای شورای مرکزی مطرح کردند که باید گفت این افراد به دلیل حضور در جایگاه‌های و شرایط خاص کاری خودشان خواسته‌اند دیگر عضو جبهه نباشند لذا هیچ‌کدام از اعضای شورای مرکزی از این جبهه استعفا نداده است و اگر شرایطی برای عدم حضور آنها پیش‌آمده به دلیل شرایط کاری جدید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جبهه مردمی درباره نحوه ورود به انتخابات به تصمیم نرسیده است

وی بابیان اینکه، جبهه مردمی برای هماهنگ کردن نیروهای انقلابی برای انتخابات مجلس در حال برنامه‌ریزی است، گفت: تصمیم و بنای فعالیت ما این است که نیروهای انقلابی فراتر از یک سیستم جناحی دور یکدیگر جمع شده و برای رفع مشکلات مردم و کشور به‌صورت هماهنگ عمل کنند.

چمران با بیان اینکه "جبهه مردمی در انتخابات با برنامه تر از گذشته ورود خواهد کرد" گفت: جلساتی برای چگونگی ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی آغازشده و امیدوار هستیم که این جلسات با هماهنگی بیشتر نیروهای انقلابی وسعت بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این پیام تصویری صنعا به مقاومت فلسطین را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 848300 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی