Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر عباس شهبازی گفت: این ۲ دستگاه خودروی توقیفی شامال یک دستگاه سواری پژوپارس با ۱۲ میلیون ریال خلافی وجریمه پرداخت نشده و یک دستگاه خودروپژو تاکسی با بیش از۱۳میلیون ریال خلافی بوده است.

وی به نحوه توقیف این ۲ خودروی متخلف اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان مهران همزمان با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس و پژوتاکسی را جهت بررسی مدارک متوقف که مشخص شد ، رانندگان این خودروها دارای خلافی۱۳و ۱۲ میلیون ریالی هستند که برابر قانون توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: ۳۰ فقره تخلف و۱۲ میلیون ریال خلافی به همراه جریمه پرداخت نشده توسط راننده خودرو پژوپارس و ۳۸ فقره تخلف و۱۲ میلیون ریال خلافی به همراه جریمه پرداخت نشده توسط راننده پژو تاکسی پس از استعلام مرکز ثبت تخلفات راهور از جمله تخلفات این وسایل نقلیه گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ماموران پلیس برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی موظف به توقیف خودروهای بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی هستند، گفت: رانندگان قانون ومقررات راهنمایی و رانندگی رابه صورت کامل رعایت کنند و از حوادث حادثه ساز که منجر به ایجاد تخلفات زیاد می شود بپرهیزند.

کد خبر 4317899

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم راهنمایی رانندگی مرز مهران راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شهرکرد مشهد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان

ایسنا/لرستان معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای استان منتقل شد.

احمد گودرزی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و با حضور به‌موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره‌برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر حفاری‌های غیرمجاز به‌صورت شبانه و در محیط‌های سربسته صورت می‌گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب را به شرکت آب منطقه‌ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد