Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله کعبی یکشنبه اظهار داشت : بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان سرانه مصرف آب در شهرستان های آبادان 280 متر مکعب در روز است که این رقم 100 متر مربع بیش از مصرف سرانه کشوری است. 

وی افزود: براساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان بخش زیادی از این آب بدلیل فرسودگی و بخشی نیز بدلیل استفاده از انشعاب های غیر مجاز هدر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کعبی گفت: به منظور کمک به اهالی روستاهای شهرستان های آبادان سازمان منطقه آزاد اروند هزینه خرید انشعاب مجاز خانواده های کم بضاعت را برعهده گرفته است تا از هدررفت آب در روستاهای جلوگیری شود. 

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند همچنین هزینه تامین آب شرب روستاهای آبادان با تانکر تا برطرف شدن مشکل شوری آب و افت فشار در شبکه های آب روستایی را برعهده گرفته است. 

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت : سازمان منطقه آزاد اروند همچنین بخشی از اعتبار بازسازی و نوسازی خط انتقال آب غدیر به روستاهای آبادان را تامین می کند تا مشکل انتقال آب به این روستاها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود. 

افزایش شوری و سختی آب در بهمنشیر به عنوان محل برداشت آب خام آشامیدنی شهرستان آبادان افزایش شوری و سختی آب شرب این شهرستان را درپی داشته است به طوری که بنا به گفته مسئولین سختی و شوری آب در بهمنشیر در روز پنجشنبه به11هزار میکروموس برمتر مکعب رسیده است. 

با توجه به افزایش شوری آب، آبرسانی به وسیله هشت تانکر به روستاهای شهرستان آبادان از روز شنبه آغاز شد.
شهرستان آبادان 75 روستا را در محدوده جغرافیایی خود دارد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق خانواده آزاد آب اروند روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مدارس اروند مجازی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳