Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:23:58 GMT

فراخوان جذب مربی برای طرح آموزشی زندگی به رنگ خدا

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۵۰۴۸

فراخوان جذب مربی برای طرح آموزشی زندگی به رنگ خدا

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف گسترش آسیبهای اجتماعی در بین خانواده‌ها را بزرگترین خطر برای  جامعه دانست و به تشریح شرایط حضور در آزمون دوره‌های آموزشی مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا» پرداخت. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ اجتماعی خانواده و جوانان تهران نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه را گسترش آسیبهای اجتماعی در بین خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیبهای اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس دوره‌های آموزشی مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارتهای زندگی در سه گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارتهای زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا»در 31 خرداد

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه از هر بقعه متبرکه چهار نفر (ترجیحا دو نفر خانم و دو نفر آقا) در هر گرایش ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن گرایش شرکت می‌کنند، تصریح کرد: آزمون ساعت 9 صبح  31 خرداد ماه به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

موسوی متقی درباره منابع این آزمون گفت: در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد مهارتهای فردی، کتاب «مهارتهای سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارتهای زندگی با رویکرد فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی‌اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌اند؛ کتابچه شاخصها و ضرورتهای تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش به استانها ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون، دوره‌های آموزشی مربیان در تاریخ پانزدهم تیرماه در 6 دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1428/Psaadati/S2,18,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان اوقاف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان اوقاف سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا علافی بابیان اینکه این دوره در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت ارشاد در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است و کمک به افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، تقویت کتاب فروشی‌ها از مسیر نوسازی و بهسازی رابطه کودکان و نوجوانان با کتابفروشی‌ها شهر و روستا، برقراری ارتباط بین اهالی قلم و کودکان و نوجوانان کتابخوان، کمک به گسترش، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، حمایت و توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها با ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد رقابتی سازنده و تشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.. وی تصریح کرد: مربیان باشگاه‌های کتابخوانی در این کارگاه‌ها علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

براساس این گزارش: این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟