Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی نعمت زاده با اشاره به اهمیت فراوان بناهای تاریخی و ضرورت حفظ و نگهداری آنها گفت: مسجد امام موسی کاظم(ع)، کلیسا، گورستان ارامنه و انگلیسی‌ها ازجمله اماکنی است که با توجه به نیاز مرمت و احیاء به‌عنوان اولین پروژه‌های عمرانی در حال اجرا سال جاری در دستور کار این معاونت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین متذکر شد: حضور این معاونت در حفظ و احیای بناهای تاریخی به این چند پروژه ختم  نمی‌شود و در آینده ای نزدیک منطقه شاهد تلاش‌های بیشتری در زمینه احیاء و مرمت اماکن دیگر میراث فرهنگی و گردشگری از جانب سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود.

کد خبر 4317997

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان سازمان منطقه آزاد اروند شهرستان خرمشهر منطقه آزاد اروند میراث فرهنگی خوزستان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد