Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-08@17:55:00 GMT

آزادراه ارومیه _ تبریز آزادراه نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۷۸۲۸

آزادراه ارومیه _ تبریز آزادراه نیست

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه یکی از شاخصه های منفی استان کمبود آزاد راه است افزود: در مقایسه با سایر استانها در موضوع ازادراه عقب هستیم و آزادراه ارومیه _ تبریز به دلیل کامل نبودن تقاطع های غیر همسطح آن فعلا شاخص آزادراهی ندارد.

وی با بیان اینکه  از ۸ هزار کیلومتر راه روستایی استان، فقط ۴ هزار کیلومتر آسفالت شده تصریح کرد: 50 درصد از راههای روستایی استان آسفالت هستند که متاسفانه از میانگین کشوری عقبیم که با تزریق اعتبارات در صدد بهبود راههای روستایی در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری با اشاره به پروژه های در دست اقدام این اداره کل در سال جاری افزود: 300 کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت راههای اصلی، فرعی و روستایی در دست اقدام است که بیش از 40 درصد پیمانکاران این پروژه ها مشخص شده و بخشی از عملیات لکه گیری و اسفالت در حال اجراست که 105 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تعمیر پل های گلستانه و هاشم اباد بخش سیلوانه تصریح کرد: در حدود 60 درصد از عملیات ساخت این دو پل که دراثر سیل سال گذشته تخریب شده بود انجام شده و تا شهریور سال‌جاری به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: عملیات احداث پل پوش آباد اشنویه نیز آغاز شده و در حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی اکبری در خصوص وضعیت بزرگراه‌های استان نیز بیان کرد: امسال درنظر داریم عملیات نصب نیوجرسی بتنی در رفوژ میانی 30 کیلومتر از بزرگراه‌های استان انجام شود.


انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر سه شنبه در جلسه پیگیری اجرای آزاد راه ارومیه _تبریز اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این پروژه تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه، تسریع در امور برای اتمام روند این اجرایی این پروژه را خواستار شد.

عطایی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی، لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری اداره کل قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تأکیدات استاندار آذربایجان‌غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: تأمین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت‌های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6099901

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • ارتقای راههای سیستان و بلوچستان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی