Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیوصبا، برنامه «روی خط» با هدف معرفی چهره ها و مشاهیر به صورت طنز، روز سه شنبه ۲۲ خرداد به زندگی و آثار بوریس پاسترناک از شاعران و نویسندگان روس می پردازد که موفق به دریافت جوایز ادبی شد.

شهرت وی در بیرون از روسیه بیشتر به خاطر رمان «دکتر ژیواگو» است ولی او را در کشورش بیشتر به عنوان یک شاعر می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روی خط» برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و نویسندگی سارا آقامحمدی و با اجرای مسعود خواجه وند و رضا شجاعی هر روز ساعت ۱۳:۴۵ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

تجربه عکاسی در «صبح صبا»

در برنامه زنده «صبح صبا» مخاطبان رادیو صبا در فضایی شاد و مفرح تجربیات خود را در زمینه عکاسی کردن به اشتراک می گذارند.

برنامه زنده «صبح صبا» با هدف شادی آفرینی و نشاط بخشی در لحظات صبحگاهی، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ با مخاطبان همراه می شود.

این برنامه روز سه شنبه ۲۲ خرداد در قالب طنز به موضوع عکس و عکاسی می پردازد و از مخاطبان می پرسد که بامزه ترین عکسی که گرفته اند کدام است، دوست دارند از کدام اتفاق بامزه زندگیشان عکس بگیرند و اینکه اگه بخواهند یک عکس بامزه بگیرند چه سوژه ای را انتخاب می کنند.

«صبح صبا» به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد، نویسندگی مهتاب سهیلی نیک با اجرای مهبد قناعت پیشه و گلچهره زند روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

آتوسا برهانی نژاد دستیار تهیه کننده و مهدی اسماعیلی گزارشگر در این برنامه مخاطبان را همراهی می کنند.

کد خبر 4318175 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا طنز عکاسی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی انیمیشن کارگردان تئاتر سینمای مستند پوستر رادیو صبا حوزه هنری رادیو کنسرت موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا