Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@07:40:32 GMT

خط هوایی اصفهان – آلمان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۰۳۲۳

خط هوایی اصفهان – آلمان راه‌اندازی می‌شود

نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان از دایر شدن خط پروازی اصفهان - آلمان به زودی خبر داد و گفت: رایزنی برای خط پروازی به یکی از شهرهای هامبورگ، فرانکفورت یا دوسلدروف آلمان در دست انجام است.

به گزارش ایسنا، علی کرباسی زاده در سومین جلسه کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: برند شهر اصفهان طی یک سال و نیم گذشته آماده رونمایی است، اما مسئولین اجرایی کشور تاریخی را برای رونمایی آن مشخص نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برندسازی شهری، همکاری با شرکت های روابط عمومی بین المللی در بخش گردشگری، توسعه فرودگاه اصفهان و پیگیری قطار پرسرعت اصفهان – تهران را از دیگر برنامه های اصلی کمیسیون گردشگری اتاق برشمرد و افزود: ایجاد سازمان مدیریت مقصد برای جذب گردشگران خارجی یکی از برنامه های اصلی کمیسیون است که نیاز به حمایت استانداری و شهرداری دارد.

نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان اصفهان را نهمین شهر فرهنگی و تاریخی از منظر سازمان ملل متحد برشمرد و گفت: ثبت بیش از 28 هزار اثر تاریخی در این شهر و ثبت 63 درصد صنایع دستی دنیا در این شهر نشان از پتانسیل  بالای این شهربرای جذب سالانه 5 میلیون گردشگر است. 

وی از دایر شدن خط پروازی اصفهان - آلمان به زودی خبر داد و اظهار کرد: رایزنی برای خط پروازی به یکی از شهرهای هامبورگ، فرانکفورت یا دوسلدروف آلمان در دست انجام است.

کرباسی زاده تاکید کرد: در حوزه گردشگری اصفهان متولی زیاد است، اما کسی کار خاصی انجام نمی دهد با این حال اتاق بازرگانی با هدف توسعه پایدار شهر با تمام توان وارد گود شده است.

حمایت از تولید برنامه بلند مدت می خواهد

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش اتاق بازرگانی اصفهان نیز گفت: در شرایط کنونی اقتصادی باید ساخت داخل  مورد توجه جدی مسئولان دولتی قرار گیرد.

مصطفی رناسی افزود: در صنعت خودروسازی توانستیم به تولید 100 درصد پیکان برسیم ولی بدون توجه به زیرساخت ها به تولید پژو و واردات قطعات آن روی آوردیم و امروز با یک تحریم آمریکا این شرکت از ادامه فعالیت در ایران خودداری کرد.

وی تاکید کرد: هر زمان دلارهای نفتی دولت افزایش می یابد خرید خارجی جذابیت بسیاری برای دولت پیدا می کند و هر زمان با تحریم روبرو می شود ساخت داخل مورد توجه قرار می گیرد. حمایت از تولید داخل باید یک برنامه بلندمدت و دنباله دار باشد.

رییس کمیسیون سیاست گذاری و پایش  اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به مصوبه شورای عالی کار مبنی بر اجباری شدن قرارداد سه ساله بین کارفرما و کارگر، گفت: این مصوبه برای بنگاه های قتصادی از حمله موشکی آمریکا بدتر است.

وی توضیح داد: بنگاه های اقتصادی در شرایط کنونی تمام تلاش خود را برای بقا و ادامه فعالیت در شرایط رکود اقتصادی انجام می دهند و دولت با این قبیل مصوبات فشار مضاعفی بر آنها وارد می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ظهور فناوری‌های دیجیتال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان به ضرورت دیجیتالی‌سازی کسب‌وکارشان پی برده‌اند و در همین راستا برگزاری دوره دیجیتال بازاریابی از برنامه‌ها و اولویت‌های توسعه پایدار در روستای تاریخی اصفهک است.

به گفته وی برگزاری دوره‌های دیجیتال بازاریابی در اصفهک در نهایت منجر به این شد تا تعدادی از جوانان و علاقه‌مندان این روستا با همکاری مرکز رشد و فناوری اقدام به راه‌اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی  کنند که با استقبال خوبی مواجه شد.

عرب خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انجام شده در زمینه گردشگری در روستای اصفهک، سازگاری کامل با اهداف و برنامه‌های زیست محیطی دارد و فعالان گردشگری و صنایع دستی و مردم روستا بر این موضوع تأکید دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس تصریح کرد: اقامتگاه‌های بومگردی به طور کامل در این مسیر قدم بر می‌دارند و تولید زباله کم، بازیافت زباله و استفاده از موادی که تجدیدپذیر هستند و آسیب کمی به محیط زیست می‌زنند از اولویت‌ها و برنامه بومگردی در اصفهک است.  

انتهای پیام/251/

دیگر خبرها

  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی