Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

شهلا تاجفر در گفت وگویی با بیان اینکه طرح پویش ارمغان برای سومین سال پیاپی با مشارکت امورزنان نهاد ریاست جمهوری و امور زندان ها باهدف آزادی مادران جرایم مالی غیرعمد به ویژه مادرانی که کودک زیر دوسال دارند در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور اجرامی شود، افزود: درسال گذشته ۸ زندانی زن جرایم غیرعمد از طریق طرح مذکور آزاد شدند و امسال نیز پیش بینی می شود ۶ زندانی زن جرایم غیرعمد استان آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجفر خاطرنشان کرد: ۳ نفراز زندانیان از ارومیه و بقیه ازشهرستان ها هستند که پیش بینی می شود یک میلیارد تومان توسط خیرین و مردم برای آزادی این زنان جمع آوری شود.

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه زندان جای مادران نیست اظهار کرد: بیشتر زنان زندانی سرپرست خانوار بوده و به دلایل مالی درزندان ها هستند.

وی باتاکید به اینکه دغدغه زنان بعد از آزادی، اشتغال است ادامه داد: امسال برای اولین بار در کشور درآذربایجان غربی بامشارکت خیرین و کارآفرینان استانی برای اشتغال و رفع مشکل معیشتی این زنان تلاش شده است.
انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار