Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:08:28 GMT

احیای گردشگری روستاهای مشهد در اولویت قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۴۲۰۴

احیای گردشگری روستاهای مشهد در اولویت قرار می‌گیرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: احیای گردشگری روستاهای مشهد در اولویت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حسن زمانی بیدختی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشهد اظهار کرد: با وجود ظرفیت های مهم گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در روستاهای شهرستان مشهد، اما این موضوع کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که احیای گردشگری روستاهای مشهد در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: با وجود این که در فاصله چند کیلومتری مشهد جاذبه های مهم گردشگری روستایی وجود دارد اما بیشتر تمرکز گردشگری بر شهر مشهد است.

زمانی ادامه داد: علاوه براین که برنامه های رئیس سابق اداره میراث فرهنگی مشهد دنبال خواهد شد، گردشگری روستایی در شهرستان مشهد نیز احیا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر