Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:47:33 GMT

2 استقلالی ماندنی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۴۴۵۱

2 استقلالی ماندنی شدند

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مصدومیت طولانی داریوش شجاعیان و محسن کریمی ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال قرار بود نام این ۲ بازیکن از لیست آبی پوشان برای لیگ هجدهم خارج شود تا بازیکنان جدید جایگزین آن‌ها شود، اما به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال نام کریمی و شجاعیان را از لیست استقلال خارج نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان همچون دیگر بازیکنان در لیست استقلال باقی می‌ماند و فقط هر ۲ بازیکن تا نیم فصل به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی پوشان را همراهی کنند مگر اینکه روند درمانی آن‌ها به نحوی باشد که هر ۲ زودتر از موعد به ترکیب بازگردند.

بیشتر بخوانید: مشکل ارزی تیام برای جدایی از استقلال برنامه تمرینی از راه دور شفر برای استقلالی‌ها تیام به تمرینات استقلال باز مى گردد؟

محسن کریمی و داریوش شجاعیان این روز‌ها با حضور در کلینیک پزشکی باشگاه استقلال مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارند تا بتوانند هر چه زودتر به ترکیب تیمشان باز گردند.

انتهای پیام/

کریمی و شجاعیان در لیست استقلال ماندگار شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد