Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما شبکه تلویزیونی المسیره از تداوم پیروزی های ارتش و کمیته های مردمی در جبهه ساحل غربی یمن خبر داد. چندین نیروی مزدور سعودي در جبهه ساحل غربی کشته و تعدادی از تجهیزات جنگی آنان منهدم شد.
منبعی نظامی در این باره به المسیره گفت، مجاهدان ارتش و کمیته های مردمی موفق شدند تلاش متجاوزان را برای پیشروی در جبهه ساحل به شکست بکشانند و تعدادی از آنان را از پای در آورند ضمن اینکه در این عملیات دو خودروی نظامی متجاوزان با موشک های هدایت شونده منهدم و خودروی سوم نیز آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جبهه جوف نیز منبعی نظامی از انجام عملیات نظامی علیه مواضع نیروهای مزدور در جرشب از توابع شهرستان الغیل خبر داد، و اظهار داشت در این عملیات چندین نیروی مزدور کشته یا زخمی شدند. یگان تک تیرانداز نیز از کشته شدن هشت نیروی مزدور در دو جبهه عصیفره در تعز و شمال صحرای میدی خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کمیته های مردمی يمن ساحل غربي تعز صحراي ميدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز گذشته نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز گذشته وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بالگردهای اسرائیلی در گذرگاه نتساریم در مرکز نوار غزه به زمین نشستند.

این خبرنگار افزود که این بالگردها در پی حمله خمپاره ای گردان های قسام به نیروهای رژیم اشغالگر به این منطقه اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم