Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:علیرضا رئیسیان کارگردان آثاری چون دوران عاشقی و ایستگاه متروک تاکید کرد، آمار اعلام شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی در مورد مبالغ پرداختی اعداد قراردادهاست و در جریان پرداخت‌ها و بازپرداخت‌ها این اعداد تغییر می‌کنند.

به گزارش خرداد به نقل از سینما سینما، د‌ر‌پی‌انتشار گزارش درباره دریافتی‌های سینماگران از دو بخش دولتی سینما، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه رسانه‌های تصویری، رئیسیان در گفت‌وگو با سینماسینما در مورد مشارکت فارابی و یا وام‌های این بنیاد در پروژهایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی او و بازپرداخت آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارگردان در مورد پروژه لطفا بدون گناه که در گزارش یاد شده اشاره شده بود ساخته نشده است، گفت: اختلافی که بر سر فیلمنامه این پروژه با مسئولان فارابی به وجود آمد موجب شد براساس توافق دو طرفه این فیلم اصلا ساخته نشود و در نتیجه فقط پیش‌پرداخت اندکی از مبلغ یاد شده در جدول فارابی، پرداخت شود.


فارابی قصد مشارکت در ساخت این فیلم را داشت.


او همچنین تاکید کرد عدد ذکر شده برای فیلم مردی بدون سایه هم رقم قرارداد است و این فیلم هنوز در مرحله پیش تولید است و تاکنون پیش‌پرداختی در مورد این فیلم صورت گرفته است.


کارگردان فیلم دوران عاشقی در مورد مشارکت فارابی برای ساخت این فیلم نیز گفت: دوران عاشقی از معدود پروژه‌هایی است که بازپرداخت به فارابی داشته است.

 

منبع: سینماسینما

برچسب ها: علیرضا رئیسیان ، فارابی ، سینماگران

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضا رئیسیان فارابی سینماگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • توضیحات پیرامون پیدا شدن یسنا ۴ ساله
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • توضیحات وزیر کشور درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال