Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:41:57 GMT

FATF سبب تضعیف و محدودیت محور مقاومت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۰۶۰۲

FATF سبب تضعیف و محدودیت محور مقاومت می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (FATF) سبب تضعیف و محدودیت آزادی‌خواهان و رزمندگان محور مقاومت می‌شود و باید از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم خیانت به ملت ایران محسوب می‌شود و باید در این زمینه روشنگری صورت گیرد تا ابعاد تصویب آن برای جامعه روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه بخش عمده مفاد FATF مغایر با قانون اساسی است، افزود: بدون شک تصویب لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم موجب تضعیف قدرت کشور می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم نمایندگان از اثرات سوء این موضوع مطلع شوند.

کرد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با هدف مقابله با استکبار جهانی و وابستگی به آن شکل گرفت بنابراین باید از هرگونه اقدامی که سبب افزایش قدرت سلطه استکبار می‌شود جلوگیری کنیم و FATF یکی از این موارد است که موجب می‌شود دسترسی استکبار به اطلاعات ایران افزایش یابد و کشور را در مسیر آرمان‌های انقلاب محدود می‌کند.

انتهای پیام/ع

FATF سبب تضعیف و محدودیت محور مقاومت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر