Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@00:25:10 GMT

جزئیات دستگیری قاتل آزاد شهری در کمتر از 10 ساعت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۳۶۴۳

جزئیات دستگیری قاتل آزاد شهری در کمتر از 10 ساعت

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری قاتل یک جوان روستایی این شهرستان در کمتر از 10 ساعت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اصلانی روز دوشنبه اظهارکرد: یک پسر 16 ساله ساکن روستای نراب که روز گذشته یک جوان از روستای همجوار (کاشیدار) در بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر را به قتل رسانده بود، با هوشیاری نیروهای انتظامی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح خبر افزود: روز گذشته پس از گزارش یک فقره قتل در روستای کاشیدار، نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که مشخص گردید پس از نزاعی که 48 ساعت قبل بین دو جوان در این روستا رخ داده بود موضوع ادامه پیدا کرده و سرانجام منجر به قتل یکی از آنان شده است.


وی افزود: نوجوان 16 ساله از روستای نراب پس از ادامه پیدا کردن نزاع، در برخورد فیزیکی با خفه کردن جوان 20ساله از روستای کاشیدار، فرد مذکور را به قتل رسانده و متواری می شود.


سرهنگ اصلانی عنوان کرد: با هوشیاری نیروهای انتظامی و کشف محل اختفای این نوجوان، قاتل در یک عملیات در کمتر از 10 ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.


وی افزود: در همان ساعات ابتدایی دستگیری قاتل و با حضور قاضی ویزه قتل، صحنه جرم بازسازی شد و صبح امروز مجرم پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی آزادشهر یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز پس از یک نزاع طایفه ای در شهرستان گالیکش، یکی از طرفین با ربودن دختر بچه چهار ساله از خانواده های طرف دیگر دعوا در شهرستان آزادشهر قصد تلافی داشت که نیروهای پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر با عکس العمل بموقع خودروی فرد رباینده را که در حال انتقال کودک ربوده شده بود توقیف نموده و دختر بچه 4 ساله به آغوش خانواده اش بازگشت.


شهرستان آزادشهر با بیش از 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آزاد شهر دستگیر قاتل جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم