Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از اعلام لیست کادر پزشکی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا در اواخر هفته خبر داد.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت پرونده سلامت ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: مرحله اول تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا تا پایان خرداد به اتمام خواهد رسید و در مرحله دوم وضعیت سلامت ورزشکاران اعزامی از نظر قدرت بدنی، روانی، تغذیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اگر ورزشکاری دچار مشکل خاصی است، قبل از اعزام پیگیری و مرتفع کنیم و در نهایت گزارش وضعیت ورزشکار را به فدراسیون مربوطه اعلام خواهیم کرد. 

وی گفت: در حال حاضر بیشتر فدراسیون‌ها در زمینه تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران خود همکاری خوبی با فدراسیون پزشکی ورزشی داشتند و تنها تعداد محدودی فدراسیون باقی مانده‌اند که امیدوارم تا پایان خرداد مراجعه کنند.

رییس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک همچنین با بیان این که لیست کادر پزشکی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا تا اواخر هفته اعلام خواهد شد، تصریح کرد: چون بازیهای آسیایی در ۳ مکان مختلف در جاکارتا برگزار می‌شود و ما به دنبال این هستیم تا از نظر پزشکی به تیم‌های اعزامی بهترین خدمات را ارائه دهیم. در این ۳۰ پزشک را برای تایید نهایی به کمیته ملی المپیک معرفی کردیم که به جز تعداد محدودی، مابقی مورد تایید قرار گرفتند. در حقیقت در این دوره تعداد پزشکان اعزامی نسبت به دوره قبل افزایش خوبی داشته است.

نوروزی با اشاره به افزایش تعداد سهمیه‌های پزشکان زن در این دوره از بازیهای آسیایی، خاطرنشان کرد: در بازیهای آسیایی جاکارتا ۴ سهمیه (۲ متخصص پزشکی ورزشی و ۲ متخصص فیزیوتراپ) به پزشکان زن اختصاص پیدا کرده که جای خوشحالی دارد.

وی در پایان گفت: در این لیست که شامل متخصصان پزشکی ورزشی، فیزیوتراپ و ارتوپد است سعی کردیم کلیه پزشکانی که با فدراسیون پزشکی ورزشی، وزارت ورزش و جوانان، هیات‌های استانی و فدراسیونها همکاری دارند را مدنظر قرار دهیم و کسانی را اعزام کنیم که با تیم‌های ورزشی کار می‌کنند و افراد باتجربه در حوزه فعالیت خود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رییس فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور