Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@16:44:16 GMT

انجام ٨٨ عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۶۶۳۹

انجام ٨٨ عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته

شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات از انجام ٨٨ مورد عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ١٤٧ نفر طی ٢٤ ساعت گذشته خبر داد.

ایران آنلاین / شاهین فتحی درباره آخرین گزارش از عملیات امداد‌ و‌ نجات طی ٢٤ ساعت گذشته گفت: در این مدت ٨٨ مورد عملیات انجام شده است و به ١٤٧ نفر امدادرسانی شده است. وی با اشاره به نجات‌یافتگان در این عملیات خاطرنشان کرد: ٧٨ نفر توسط نیروهای هلال احمر نجات‌یافته‌اند و ٥٦ نفر به مراکز درمان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به ٦٨ نفر خدمات سرپایی ارائه شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات تصریح کرد: ١٤ مورد عملیات رهاسازی حوادث و سوانح ترافیکی انجام شده است و به ١٩ مصدوم امدادرسانی شده است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • کمک رسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت