Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@07:13:46 GMT

برگزاری بیش از ۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۶۸۴۳

برگزاری بیش از ۶۰ محفل جزءخوانی قرآن در کامیاران

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی و تشکّل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان با رهنمودهای قرآن کریم، محافل جزء‌خوانی قرآن کریم در بیش از ۶۰ محفل قرآنی این شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بهار قرآن، باید قرآن کریم در جامعه نهادینه شود و بر روح و جان مردم بیش از پیش تأثیرگذار باشد، افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران تمام توان خود را جهت تحقّق این هدف با اجرای خوب و منسجم برنامه‌های قرآنی در شهر و روستاهای این شهرستان به کار گرفته است.
کارشناس امور قرآنی و تشکّل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با اعلام اینکه تلاوت قرآن کریم در این ماه از اجر و ثواب ویژه ‏اى برخوردار است،عنوان کرد: قرآن چراغ روشنایی‌بخش برای زندگی انسان است و با استفاده از آیات و به کار بردن این کتاب آسمانی در زندگی روزمره می‌توانیم موفّق باشیم.
وی در پایان یادآور شد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود