Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@11:31:57 GMT

تعریض خیابان شهید قرنی بیرجند کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۷۹۸۶

تعریض خیابان شهید قرنی بیرجند کلید خورد

خبرگزاری شبستان: شهردار بیرجند گفت: عملیات اجرایی تعریض خیابان شهید قرنی کلید خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مهندس محمد علی جاوید امروز (22 خرداد) در محل اجرای پروژه افزود: شماری از املاک واقع در این مسیر با انجام توافق بین شهرداری و مالکین، تعیین تکلیف شده که بسیاری از مشکلات ترافیکی مسیر را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی هدف از اجرای این پروژه را کمک به بحث ترافیک حدفاصل چهار راه قرنی تا میدان شهدا عنوان کرد.

 

شهردار بیرجند یادآور شد: در عملیات تعریض این خیابان، اجرای جوبه و جدول به طول 280 متر در حال انجام است.

 

وی از یکهزار و ۶۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت این خیابان خبر داد و اضافه کرد: جهت اجرای جوبه و زیرسازی و آسفالت این خیابان مبلغی معادل 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

جاوید افزایش رضایتمندی مردم از شهرداری را از اهداف مهم مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و در این راستا باید همکاری بین حوزه مدیریت شهری و مردم ایجاد و تقویت شود.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس مجلس مساجد ماه رمضان حسن روحانی قدس اردبیل کارآفرینی راهپیمایی شهردار بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد