Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی دانشگاه بین‌المللی D8 در این دانشگاه فراهم شده است، گفت: دانشگاه D8 از مهرماه سالتحصیلی 98-97 به شیوه جدید آموزشی دانشجو پذیرش خواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یعقوب محمدی‌فر ، با بیان اینکه مرکز آموزش زبان فارسی برای غیرفارسی‌زبانان پیش‌مقدمه تشکیل این دانشگاه بین‌المللی بوده که اکنون با 20 دانشجو در حال فعالیت است، افزود: مقدمات تشکیل دانشگاه D8 فراهم شده است و اکنون منتظر تصویب نهایی اساسنامه در کشور ترکیه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت این دانشگاه به صورت غیررسمی آغاز شده اما پس از تصویب نهایی اساسنامه در مهرماه امسال به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

محمدی‌فر خاطرنشان کرد: آموزش در این دانشگاه بر اساس شیوه‌های جدید آموزشی خواهد بود به عبارتی آموزش دانشجویان زیرنظر اساتید پژوهش‌محور بوده و بر اساس رویدادهای پژوهشی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه D8 در دو مقطع ارشد و دکترا دانشجو می‌پذیرد، یادآور شد: حضور هفت کشور عضو گروه D8 به صورت نیم‌بها و حضور دانشجو از سایر کشورها در این دانشگاه به صورت تمام‌بها خواهد بود.

محمدی‌فر با اشاره به اینکه یکی از ساختمان‌های دانشگاه بوعلی برای این دانشگاه درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: این دانشگاه تا هشت سال به صورت پایلوت اجرا و پس از هشت سال مستقل خواهد شد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان گفت: برای اسکان دانشجویان خوابگاهی نیز مشکلی نداریم و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی