Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 سایت کالچو میرکاتو ایتالیا در گزارشی به تمجید از علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آلکمار هلند پرداخت. این سایت ایتالیایی علیرضا را ستاره بلامنازع لیگ برتر هلند در فصل اخیر عنوان کرد.

سایت ایتالیایی به آمار گلزنی جهانبخش در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ هلند پرداخت و یک بیوگرافی از زندگی فوتبال او ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این سایت  به دست آورد تاریخی علیرضا به عنوان اولین بازیکن آسیایی که عنوان آقای گلی یک لیگ معتبر اروپایی را کسب کرده، اشاره کرد. سایت ایتالیایی خبر داد که با درخشش جهانبخش باشگاه های بزرگی که مهمترین آنها منچستر یونایتد مورینیو و ناپولی آنچلوتی به دنبال این ستاره ایرانی هستند.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست ۴-۰ شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس و سقوط از منطقه سهمیه اروپایی در جدول لیگ برتر، فشارها بر روی اریک تن‌هاخ، سرمربی فعلی، در حال افزایش است.

این دیدار فقط یکی از نکات منفی منچستر یونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ بود،‌ چراکه آنها در این فصل نمایش‌های فاجعه‌باری را ارائه داده‌اند که باعث شده است سر جیم راتکلیف، مالک باشگاه، به اخراج سرمربی هلندی در پایان فصل فکر کند.

در حالی‌که گزارش‌های ضد و نقیضی از اینکه مالکان یونایتد به تن‌هاخ فرصت بیشتری خواهند داد منتشر شده، اما به‌نظر می‌رسد که اخراج تن‌هاخ تا حد زیادی قطعی شده و فقط مسئله جانشین او حل‌نشده باقی مانده است.

مارتین تایلر، مفسر و گزارشگر فوتبال، در گفت‌وگو با یک پادکست فوتبالی در مورد سرمربی آینده یونایتد گفت: «من معتقدم که آنها باید کسی را انتخاب کنند که در انگلیس و لیگ برتر بزرگ شده است. آنها گرت ساوتگیت را در نظر گرفته‌اند و به‌نظرم شان دایش هم گزینه مناسبی است.

او در یونایتد یک دیدگاه تازه خواهد بود. آنها به یک دیدگاه جدید و متفاوت نیاز دارند، یک حس نو. آنها در سراسر اروپا به دنبال مربی می‌گردند اما کسی که می‌خواهند و می‌تواند باشگاه را متحول کند در همین خانه و نزدیکی باشگاه ایستاده است.

دیگر خبرها

  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی