Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان افزود: اولویت واگذاری این واحد‌ها با خانواده‌های یتیم دار، بی سرپرست و از کارافتاده است.

مومنی اضافه کرد: سعی می‌شود کار ساخت واحد‌های در حال احداث تا پایان امسال به پایان برسد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان، اعتبار مسکن برای نیازمندان از اعتبارات کمیته امداد، راه و شهرسازی، استانداری و همچنین با کمک خیران تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی با اشاره به اشتغال مددجویان گفت: سال گذشته نزدیک به ۴۸۰ میلیارد ریال برای اشتغال خانواده‌های زیر پوشش استان در قالب تسهیلات پرداخت شد.

وی اضافه کرد: اعتبارات اشتغال سال جاری هنوز از سوی استانداری به این نهاد ابلاغ نشده است.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبارات داخلی در زمینه اشتغالزایی برای امسال داریم که از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.

مومنی با اشاره به مشارکت‌های مردمی گفت: میزان صدقات مردم در ۲ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: یک هزار و ۷۰۰ خانواده یتیم دار در سطح استان به کمک‌های خیران نیازمند هستند.

وی افزود: یک هزار و ۸۰۰ کودک قزوینی نیز که پدر آن‌ها فوت نکرده در طرح محسنین مورد حمایت قرار گرفته اند و ۲۵ هزار حامی از آنان حمایت می‌کنند.

مومنی خاطر نشان کرد: به تازگی در ماه مبارک رمضان چهار هزار خیر دیگر برای حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست ثبت نام کرده اند که با احتساب آن‌ها ۲۹ هزار حامی در استان کار حمایت از ایتام را برعهده دارند.

انتهای پیام/

ساخت مسکن برای خانواده های مددجوی قزوینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم و خیرین در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، گفت: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت این نهاد امدادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله سوده اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که تعداد زیادی از این افراد معلمان هستند، همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

آسوده با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 749633

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود