Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: بستر سازی های لازم برای پیوند دانشگاه و صنعت استان را انجام خواهیم داد و هم افزایی و تعامل مناسب این دو حوزه ضروری است.

احمدی با تاکید بر اهمیت تعامل بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید، به عدم اجرای تعهدات برخی بانک های استان در حوزه رونق تولید و همچنین رفع موانع توسعه اشاره کرد و ابراز داشت: دستگاه هایی که در بانک مسکن حساب دارند و به هر نحوی از بودجه دولتی استفاده می کنند، باید احصا و در حوزه حساب ها،  همه حساب های دستگاه ها از بانک مسکن خارج و حساب ها به غیر از بخش باز آفرینی در بانک مسکن بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گفت: برخی از بانک ها فعالیت خوبی در حوزه پرداخت تسهیلات و تحقق رونق تولید داشته اند، اما روند اقدامات برخی از بانک ها راضی کننده نیست.

احمدی افزود: در حوزه اشتغال و تولید با هیچکس مماشات نداریم و باید خروجی مناسبی را شاهد باشیم.

احمدی ابراز داشت: با کسانی که چوب لای چرخ توسعه و رشد مردم و نظام بگذارند برخورد می شود و در بخش مطالبات نیز برای کسانی که در حق دولت و بازپرداخت تسهیلات کاهلی کنند محدودیت های تسهیلاتی و برخورد قانونی اعمال می شود.

احمدی خواستار تعامل بیش از پیش بانک ها برای توسعه شد و بیان کرد: تعامل بانک ها و واحدهای تولیدی به تحقق روند توسعه کمک می کند.

استاندار به نقش مدیریت ها در رونق واحد های تولیدی اشاره کرد و عنوان داشت: مدیریت اصولی نقش مناسبی در بکارگیری تسهیلات برای توسعه و رونق واحدها دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: جدیت ما در حوزه تسهیل تولید بیشتر می شود و این مهم نیز مورد تاکید کارگروه است.

وی افزود: ‌مصوبات کارگروه باید به نحو مطلوبی اجرایی شود و واحدهای دارای مشکل، با نگاه کارشناسی شده در حوزه احصای مشکلات، با تزریق تسهیلات فعال شوند.

کد خبر 4318971

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس شیراز شهرکرد مشهد گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟