Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:08:48 GMT

مظاهری: خبر افزایش تعداد سهمیه بوکس حاشیه است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۲۸۱۴

مظاهری: خبر افزایش تعداد سهمیه بوکس حاشیه است

مربی تیم ملی بوکس گفت: خبرهای افزایش تعداد سهمیه بوکس برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حاشیه است.

علی مظاهری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص افزایش تعداد سهمیه‌های بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: خبرهایی دراین خصوص به ما رسید اما با پیگیری‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم چنین چیزی وجود ندارد و تنها حاشیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی بوکس افزود: آقای احدی و فدراسیون این موضوع را جویا شدند اما آقای نصرالله سجادی این مسئله را تایید نکردند. به ما گفته شده سهمیه بوکس همان سه سهمیه است هرچند که اگر افزایش سهمیه واقعی باشد برای ما خوشحال کننده است.

مظاهری همچنین در خصوص کاهش سهمیه مربیان بوکس برای بازی‌های آسیایی نیز گفت: قرار است یک مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام شوند. به هر حال یک مربی نمی‌تواند تنها در کنار رینگ باشد.

به گزارش ایسنا، این صحبت‌های مظاهری در صورتی مطرح شد که پیش از آن شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران، در مصاحبه خود از افزایش سه سهمیه بوکس به پنج سهمیه در این مسابقات صحبت کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بوكس شاهرخ شهنازي علي مظاهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن