Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@13:13:34 GMT

خنده طارمی به شایعه غیبت در بازی بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۳۱۰۷

خنده طارمی به شایعه غیبت در بازی بزرگ


رویداد۲۴ مهدی طارمی یکی از ارکان اصلی تیم کی روش در چند سال اخیر بوده و در صعود به جام جهانی هم با گل های متوالی مقابل قطر، چین و ازبکستان نقش کلیدی ایفا کرده است.
 با اینکه مثل بازی با ترکیه سرمربی پرتغالی طارمی را در بازی با لیتوانی هم از ابتدا به زمین فرستاده بود، تعویض دقیقه ۲۰ این بازیکن همه را نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی جای خود را خیلی زود به وحید امیری داد و شایعه مصدومیت شدید او نه تنها در رسانه های ایرانی بلکه در رسانه های خارجی به ویژه تیم های حریف ایران منتشر شد.
غیبت مهاجم تیم ملی در تمرین فردای بازی با لیتوانی همه را نگران کرد و حتی برخی از شایعات خبر از جدی بودن مصدومیت وی و احتمال غیبتش در بازی با مراکش می دادند.
با این حال روز گذشته مهدی طارمی به تمرینات تیم ملی بازگشت و بدون مشکل و با لبی خندان تمرین کرد تا هم خیال کی روش بابت داشتن او از همان ابتدای جام راحت شود و هم هواداران تیم ملی نفس راحتی بکشند.
شماره ۱۷ تیم ملی بدون شک یکی از گزینه های اصلی کی روش برای قرار گرفتن در ترکیب فیکس بازی نخست ایران مقابل مراکش خواهد بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی طارمی طارمی جام جهانی2018 جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه