Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:42:22 GMT

همایون همتی مهمان «معنای زندگی» می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۳۳۲۸

همایون همتی مهمان «معنای زندگی» می شود

به گزارش خبرگزاری مهر،  ویژه برنامه رمضانی «معنای زندگی» که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب با دعوت از اساتید به نام در حوزه های مختلف جامعه شناسی، روانشناسی، فلسفه، مردم شناسی و ... به معنای زندگی در دنیای دیجیتالی امروز پرداخته است، امشب (۲۲ خرداد) میزبان همایون همتی استاد دانشگاه می شود.

بنابراین گزارش، عبدالحمید ضیایی مجری برنامه در گفتگو با همایون همتی به موضوع  الحاد مدرن و معنای زندگی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جریان الحاد مدرن در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، علمی، و فلسفی تمام توش و توانش را به کار گرفته تا مردمان را از خدا دور کند. در مقابل هم الهی دانان سعی دارند با اتخاذ مواضعی حساب شده و دانشی و مبرهن، دامن کبریایی خدا را از نقدها و اشکالات و شبهات ملحدان مدرن پاک دارند.برنامه «معنای زندگی» هم برای ترسیم جریان الحاد مدرن و مختصات آن و نشان دادن گوشه ای از مجاهدت‌های الهی دانان سراسر عالم در نقادی الحاد جدید از استاد همایون همتی دعوت کرده تا با حضور در این برنامه به این پرسش ها پاسخ دهد که : بی خدایی جدید چقدر جدی است و در مقابل آن چه باید کرد؟ بی خدایی جدید بیشتر مدیون دلیل است یا علت؟اگر مرگ نبود خدا و بودنش معنا داشت؟در فضای بی خدایی جدید چگونه میتوان از معنای زندگی سخن گفت؟

«معنای زندگی» به تهیه کنندگی محسن کرمی و سردبیری عبدالله صلواتی  در ۳۰ قیمت ۵۰ دقیقه ای هر روز ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد خبر 4319225 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما ماه مبارك رمضان همایون همتی ماه مبارك رمضان معرفی کتاب نمایشگاه قرآن پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دعای روزهای ماه رمضان قرآن احمد احمدی قرآن کریم شب قدر تازه های نشر فلسفه امام خمینی ره کنفرانس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان