Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در روزی که فراکسیون یاوران امداد امام(ره) مجلس، تبلیغات مشکوک علیه کمیته امداد را در بنگاه‌های خبرپراکنی ضد انقلاب ریشه یابی کرد؛ دو تن از نمایندگان نیز در صحن علنی به دفاع از این نهاد انقلابی پرداختند.

 نادرقاضی‌پور در تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه در چند روز اخیر هجمه های فراوانی به کمیته امداد یادگار امام شده است؛ این کمیته را نهادی غیر دولتی خواند که از پیروزی انقلاب تا کنون بسیار زحمت کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد ایران مستقل است، متذکر شد: هیچ پولی از کمیته امداد به سوریه و لبنان نمی رود. آنها خودشان کمیته امداد دارند، اما ضد انقلاب و صهیونیست‎ها این موضوع را به میان کشیده اند.
او از رئیس مجلس خواست تا از حقوق کمیته امداد صیانت کند، چرا که این نهاد برای مستضعفین ایران هزینه می کند.
علی لاریجانی هم که ریاست جلسه را بر عهده داشت، هجمه های اخیر را ناحق خواند و گفت: کمیته امداد از کمک های مردم برای خود مردم هزینه می کند و آنچه عنوان شده، خط تخریبی علیه این نهاد است.
حسن نوروزی نماینده رباط کریم نیز بخشی از نطقش را به حمایت از کمیته امداد اختصاص داد و گفت: صلاح نیست به دکتر فتاح که یک انسان خادم است، اینگونه جفا شود.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان