Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل گفت: طوفان آران و بیدگل با وجود مدت زمانی کوتاه ، با سرعتی سهمگین موجب قطع و تخریب درختان در محدودی شهری آران و بیدگل شد.

علیرضا مهرآبادی افزود: طوفان هفته گذشته نیز حدود صد اصله درخت زیتون و کاج را در فضای شهری آران و بیدگل قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره هواشناسی آران و بیدگل نیزبا بیان اینکه طوفان شب گذشته با سرعت 60کیلومتر در ساعت از ساعت19 آغاز و تا ساعت 20  ادامه داشت گفت: در برخی از مناطق کویری این طوفان موجب کاهش دیدافقی تا کمتر از 3 متر شد.

روح ا... دهقانی افزود: آران و بیدگل در تمام ایام سال به ویژه بهار و پاییز شاهد بروز طوفان های شن و ماسه به دلیل همجواری با نوار ریگ بلند و شن زارها ست.

وی گفت: با وجود جنگل کاری 120 هزار هکتاری مناطق فرسایش بادی در آران و بیدگل، اما هنوز هم مناطق فرسایش بادی در شهرستان زیاد است.

آران و بیدگل با بیش از صد هزار نفر جمعیت به عنوان دروازه کویر مرکزی ایران شهرت دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آران و بیدگل خسارت طوفان شن فضای سبز قطع تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باران سیل آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و اظهار کرد: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086901

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان