Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:41:16 GMT

۴ روش کاربردی تمیز کردن کاغذ دیواری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۳۵۸۵۴

۴ روش کاربردی تمیز کردن کاغذ دیواری

 

بهترین راه برای اینکه بتوانید کاغذ دیواری‌ها را در هر قسمت خانه، تمیز کنید، استفاده از جاروبرقی است. سری نرم جاروبرقی میتواند در این کار عالی عمل کند، و برای تمام مدل‌ها با بافت‌های متفاوت کاغذ دیواری قابل استفاده است.

بسته به نوع و جنس لایه‌های کاغذ و همچنین چسب مورد استفاده در اجرای کاغذ دیواری روش‌های متفاوتی برای شستشوی آن پیشنهاد می‌شود که به نقل از مشروح توجه به آن‌ها می‌تواند عمر کاغذ دیواری را افزایش داده و هزینه تعویض و نیاز به خرید مجدد کاغذ دیواری را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




جاروبرقی


بهترین راه برای اینکه بتوانید کاغذ دیواری‌ها را در هر قسمت خانه، تمیز کنید، استفاده از جاروبرقی است. سری نرم جاروبرقی میتواند در این کار عالی عمل کند، و برای تمام مدل‌ها با بافت‌های متفاوت کاغذ دیواری قابل استفاده است. از بالا شروع کنید و به پایین بیایید، و هر قسمت را دو بار جارو بکشید. اگر بخواهید که آن‌ها را فرچه بکشید بافت‌ها از بین میرود و بعد گذشت چند ماه گردو غبار را به خود جذب میکند. برای جارو کشیدن دیوار‌ها به گونه‌ای که آسیبی به کاغذ وارد نشود یک پارچه سفید به دسته‌ی جارو برقی بیاویزید.

خمیر کاغذ دیواری


آیا لکه‌ای بر روی کاغذ دیواری مشاهده میکنید یا یک قسمت از کاغذ دیوار‌ی ها کنده شده است؟ نگران نباشید با استفاده از خمیر کاغذ دیواری میتوانید آن‌ها را پوشش دهید. این خمیر‌ها با نام خمیر کاغذ دیواری در رنگ فروشی‌ها فروخته میشود. یک مقدار از این خمیر را از تیوپ خارج کنید و به شکل توپ در بیاورید، سپس آن را به سطح مورد نظر بمالید، و اجازه دهید تا خشک شود، وقتی که خمیر کثیفی را به خود جذب کرد آن را از دیوار جدا کنید.

تست کردن کاغذ دیواری


پوشش‌های طبیعی مانند پوشش گیاهی، نی، کنف، چرم، با آب آسیب میبینند و نمیتوان آن‌ها را شست، برای اینکه تشخیص دهید آیا جنس آن‌ها قابل شست و شو است یا خیر، مقداری آب و مایع ظرف شویی را مخلوط کنید و به قسمتی کوچک از دیوار بزنید، اگر تغییر رنگ داد و تیره شد و یا آب را جذب کرد، قاب شستشو نیست و بهتر است از خمیر کاغذ دیواری استفاده شود.

در شستشوی کاغذ آشپزخانه دقت کنید


در اتاق‌هایی که در معرض چربی و بخار هستند، گردگیری تنها کافی نیست. پاک کردن دیوار‌ها هر چند وقت درمیان ضروری است، خوشبختانه کاغذ‌های استفاده شده در این قسمت‌ها قابل شستشو هستند.

استفاده از محلولی که با آب و کمی مایع ظرف شویی تهیه شده است گزینه‌ی مناسبی است، با یک اسفنج نرم و خیلی سریع آن‌ها را تمیز کنید. مراقب باشید که اسفنج زیاد خیس نباشد، زیرا آب به زیر کاغذ نفوذ میکند و آن را از بین میبرد.

همچنین حواستان باشد که از بالا به پایین تمیز کنید تا آبی که از اسفنج خارج میشود روی قسمت‌های تمیز نریزد. همچنین اگر جنس کاغذ‌ها قابل سایییدن نیز میباشد، بهتر است از پاک کننده‌های قوی و اسفنج‌ها خشن استفاده نکنید. بعد از اینکه با اسفنج مرطوب بر روی کاغذ دیواری کشیدید خیلی سریع با حوله آن را خشک کنید و اگر احتیاج است که دو بار آن را تمیر کنید اجازه دهید تا کاملا خشک شود و دوباره آن را تمیز کنید. منبع: بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خانه داری کاغذ دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل  از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محل برگزاری این نمایشگاه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اسماعیلی در این جلسه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اصحاب فرهنگ و ادب دوره کم نظیری به لحاظ آمار، کمیت و کیفیت را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: خوشحال هستیم بخش مهمی از کار در اختیار تشکل های صنفی و فعالان با سابقه این حوزه قرار گرفته است. این کار متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است و وظیفه ما حمایت از این فرایند است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ایران به لحاظ حوزه فرهنگی قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا نیست؛ تقریبا روزی در وزارت فرهنگ نداریم که رویدادی را در حال برگزاری نداشته باشیم و جشنواره‌های مختلف محلی استانی ملی و منطقه ای برگزار نشود.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صحنه‌ پرشوری از دوره رونق و شکوفایی حوزه فرهنگی کشور خواهد بود، گفت: طی یکسال اخیر (از نمایشگاه قبلی تا الان) تلاش کردیم بخش مهمی از نیازها را مورد توجه قرار دهیم و به همه ضعف ها اذعان می کنم اما در عین حال دوستانمان تلاش کردند وضعیت را به شکلی قابل اتکا و افتخار درآورند.

وی با اشاره به تولید کاغذ در کشور افزود: در حوزه تولید کاغذ، جشن خود کفایی کاغذ کتب درسی را داشتیم و در آستانه تکمیل کارخانه پیشرفته در حوزه کاغذ هستیم که در ماه های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیت تولید کاغذ تحریر را به بیش از صد هزار تن خواهیم رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری