Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱.۱ میلیارد ریال برای اجرای برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان اختصاص داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حمیده ماحوزی ظهر امروز در آیین  اختتامه جشن رمضان و تجلیل از فعالان و خیران قرآنی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه قرآنی در استان خبرداد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه بزرگ قرآنی در بوشهر، خورموج و گناوه تشکیل  و قرآن و کتاب‌های علوم قرآنی با تخفیف 75 درصدی عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از ارائه بن خرید کتاب علوم قرآنی در نمایشگاه‌های یاد شده خبرداد و افزود: 90 میلیون تومان بن تخفیف کتاب در نمایشگاه علوم قرآنی در بوشهر، گناوه و خورموج توزیع شد و تمام کتاب‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفت و به فروش رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبار برای برنامه قرآنی در استان گفت:با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1.1 میلیارد ریال برای اجرای برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان اختصاص داد.

ماحوزی، برگزاری 30 محفل و مجلس قرآنی را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و خاطر نشان کرد: از این محافل قرآنی 20 محفل آن به حضور قاری بین‌المللی سیدجواد حسینی برگزار شد.

وی، با اشاره به نشست‌های قرآنی در استان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 10 نشست تخصصی قرآنی، 10 شب شعر و مشاعره قرآنی برگزار شد و در این زمینه با حضور ائمه جمعه 15 برنامه تدبر در قرآن برپا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اجرای نمایش هنری با مضامین قرآنی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: این برنامه با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار شد و برپایی کارگاه هنری با همکاری حوزه هنری بوشهر از دیگر طرح‌‌ها است.

ماحوزی توزیع 5 هزار جلد قرآن کریم را  از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: امسال تمامی برنامه‌های قرآنی  به اتحادیه قرآنی استان بوشهر سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اعلام ضرورت ثبت برنامه تولید توسط مدیران واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت جهت تخصیص ارز اظهار کرد: برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز گیلان برای سهولت تأمین مواد اولیه خارجی تولیدات در سامانه ثبت شده است.

وی به لزوم اعلام دقیق‌تر مقدار احتیاج ارزی واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه ساماندهی بانک مرکزی برای تخصیص ارز حمایتی به واحدهای صنعتی؛ اطلاع رسانی و هماهنگی لازم برای ثبت برنامه تولید به صنایع ارزبر گیلان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تأمین بخشی از مواد اولیه خارجی برخی از واحدهای صنعتی از طریق بازرگانان داخلی به صورت غیر مستقیم، تصریح کرد: مشکلات ساختاری سامانه‌ها به علت هوشمند بودن آنها در سطح کلان انعکاس داده شده است و در حال رفع چالش‌های پیش روی می‌باشیم که در آینده صنایع ما با مشکل تخصیص و تأمین ارز مواجه نشوند.

وی به پایش برنامه‌های تولید ثبت شده در فاز اول و شفاف سازی امور ارزی اشارهکرد و گفت: در بررسی کارشناسی و پایش وضعیت برنامه تولید ثبت شده واحدهای صنعتی، میزان ارزبری افزون بر ۸۵ واحد صنعتی گیلان محرز و مشخص گردید.

پورحیدری ثبت برنامه تولید برای تخصیص ارز را الزامی و ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به حد گذاری ارزی و تعیین سقف مصارف ارزی؛ در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دارو در سال جدید، ثبت برنامه تولید و میزان نیاز ارزی واحدهای صنعتی گیلان در سامانه جامع تجارت لازم است.

کد خبر 6099548

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد