Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک سید رضا حسینی شهید مدافع حرم فردا چهارشنبه در گرگان برگزار می شود.

علی خالقی امروز /سه شنبه/ در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهید سیدرضا حسینی متولد 1351 در روستای نوده ملک داوطلبانه عازم سوریه شده و به عنوان نیروی لجستیک فعالیت می‌کرد که یکشنبه گذشته در منطقه بوکمال طهم شهادت را چشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از شهید حسینی دو فرزند پسر و دختر 27 و 22 ساله به یادگار مانده است.
به گفته مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان؛ پیکر این شهید بسیجی در حال انتقال از معراج الشهدای تهران به استان گلستان است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساعت 9 صبح فردا در میدان بسیج گرگان با حضور مردم ولایتمدار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
همچنین مراسم وداع با شهید حسینی فردا شب در مسجد جامع روستای نوده ملک گرگان برگزار می شود.
به گفته خالقی؛ مراسم تشییع پیکر شهید حسینی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 24 خرداد از معراج الشهدای گرگان در مقابل بهداری ناحیه مقاومت بسیج به سمت امامزاده عبدالله برگزار خواهد شد.
3091/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مدافع حرم شهيد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان

مراسم تشییع پیکر۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس ،شهیدان مجتبی نادر طهرانی،عباس رمضانی ،جواد مراتی و یک شهید گمنام صبح روز شنبه ۱۵اردیبهشت ماه۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) دراصفهان برگزار شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079549 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد