Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:58:12 GMT

اردبیل از سایر استان‌های کشور دام زنده وارد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۴۱۰۲۹

اردبیل از سایر استان‌های کشور دام زنده وارد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن حسین زاده بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار افزود: در ین راستا هماهنگی های لازم انجام شده تا دام زنده از دیگر استان ها وارد و در اختیار گشتارگاه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش تقاضا و مصرف گوشت قرمز در استان طی تعطیلات تابستانی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن عید فطر و آغاز تعطیلات تابستانی و ورود مسافران و میهمانان تلاش می شود مشکلی به لحاظ تامین گوشت قرمز و مرغ نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی و منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه هم اکنون وضعیت تولید گوشت قرمز در استان مطلوب است، خواستار نظارت دقیق اعضا ستاد تنظیم بازار به نحوه عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز شهرندان شد.

وی با اشاره به برگزاری مرتب و منظم جلسات ستاد تنظیم بازار متذکر شد: در خصوص تنظیم بازار و تامین اقلام مصرفی تاکید می کنیم که مردم نگران افزایش کالاهای ضروری و مورد نیاز خود نباشند.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه حمایت، نظارت و هدایت را مهمترین اصل در تنظیم بازار برشمرد و بیان داشت: باید در این زمینه حمایت های واقعی از مصرف کننده و نیز تولیدکننده صورت گیرد.

علی نواداد برلزوم شناخت کافی از مشکلات تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از سوی مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: باید قبل از تولید کنندگان و مصرف کنندگان مسئولان مسائل و مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

کد خبر 4319630

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل دام زنده واردات گوشت راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان شهرکرد روز جهانی قدس شیراز مشهد گرگان یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۴۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول